applekakanshaj2:
Ja. Vet inte varför. Skrev dock inte vilken webbadress det var.Varför ska du hålla på att skriva vad jag gör fel hela tiden?
Nä men eftersom du citerade ""Chatta med främling"" så söker TS förmodligen på "Chatta med främling" och TADA så poppar det upp tusentals länkar.
Gör jag ju inte alls. Har inte skrivit att du gjort fel utan var mer att I was wondering vad du hade för tankar
CitronSaft:
Nä men eftersom du citerade ""Chatta med främling"" så söker TS förmodligen på "Chatta med främling" och TADA så poppar det upp tusentals länkar.Gör jag ju inte alls. Har inte skrivit att du gjort fel utan var mer att I was wondering vad du hade för tankar
Jaja, men hon skrev att hon inte ska göra det i alla fall.
Får jag fråga varför du har funderat på att bli hora? För pengarnas skull eller för att du av någon anledning tror att du ska få hur mycket sex och orgasmer som du själv önskar?
Följdfråga - vad är det du tror gör dig till en supersexig knullmaskin som alla killar skulle dras till och dessutom betala pengar för att köra kuken i?
Nej, mitt råd är... fullfölj din utbildning du håller på med. Satsa gärna på en akademisk utbildning. Om det nu är så att du definitivt INTE vill plugga så börja jobba. Af kan inte fixa fram några jobb så varför inte bara knalla runt bland restauranger och liknande och fråga om de behöver extrapersonal. Håll dig borta från araberna bara.
Lycka till!
Funderar också på att sälja mig 😛