19 årig tjej från Småland här som ska bege sig till Rocken för första gången nästa år. Medans mina kära vänner sitter hemma i soffan och lyssnar på dansband eller nått ska jag bege mig ut på festival, men eftersom ingen verkar vilja följa med mig så frågar jag här! Någon som är intresserad?!
Hellst en tjej i 18-25 års åldern. Du ska vara snäll och trevlig och humor är ett stort plus! Tveka inte att höra av dig!! 🙂
Nej, Sweden Rock är absolut ingenting för ungdomar. Så var frågar du på ungdomar.se?
Häng med mig, dvärgkastaren och Sincan här fårn forumet. Vi har alla långt hår och beter oss omoget, så det räknas.
Budolicious:
te
Tjena. 😛
Papper:
Tjena. 😛
chacha bloggen
Budolicious:
Häng med mig, dvärgkastaren och Sincan här fårn forumet. Vi har alla långt hår och beter oss omoget, så det räknas.
Du ska med alltså? Gött, då slipper jag slå dig i magen
dvärgkastarn:
Du ska med alltså? Gött, då slipper jag slå dig i magen
Klart jag ska, bara att jag inte haft råd att köpa biljett än. Men önskar mig i julklapp ; >
Budolicious:
chacha bloggen
Bloggen?
Papper:
Bloggen?
Imiterade ju en bloggerskaröst :C
Budolicious:
Imiterade ju en bloggerskaröst :C
Hahaha, jaha ja. 😛
dvärgkastarn:
, då s
Dåliga släpp so far dock
Budolicious:
Dåliga släpp so far dock
Fan snackar du om? Kiss, Rush, Accept, Saxon, Bullet, Vader, Tankard, Manilla Road, Huntress osv. Skitbra grejer!
dvärgkastarn:
Fan snackar du om? Kiss, Rush, Accept, Saxon, Bullet, Vader, Tankard, Manilla Road, Huntress osv. Skitbra grejer!
Typ vader jag vill se där, sen kommer jag ju se en del annat för det är kul att ha sett typ, men inget jag hade gått på annars!
Budolicious:
Haha, ja det låter som ett riktigt fynd ;D
Loviisaan:
fynd
Ja! Typ såhär mysigt hade vi det i vårt camp på Getaway, räknar med att det blir minst lika mysigt på SRF!
Hur glad blev du när du såg att de bokat Manilla Road?