Blivande_japan:
asnice restaurang med japansk mat!
jaaa, nu förstår jag! blivande_japan! du gillar såklart det japanska köket! det gör jag också iof. var på en restaurang där man fick all mat rå, och så stekte man sin egen mat i mitten av bordet. det va nice. japansk mat. god som fan 😉
tror btw jag vet va det där är för restaurang, aldrig testat men åsögatan + bra omdöme + litet = retis vet nog vilket du menar 🙂
VANEJJ:
jaaa, nu förstår jag! blivande_japan! du gillar såklart det japanska köket!
haha
har faktiskt ätit alldeles för lite japansk mat när jag var i japan var jag där med n00bs som hatade fisk och typ bara ville göra turistgrejer
VANEJJ:
var på en restaurang där man fick all mat rå, och så stekte man sin egen mat i mitten av bordet. det va nice. japansk mat. god som fan 😉
nice, här i stockholm el ngn annanstans?
VANEJJ:
tror btw jag vet va det där är för restaurang, aldrig testat men åsögatan + bra omdöme + litet = retis vet nog vilket du menar 🙂
tycker du ska prova den om du gillar japansk mat! det var mysigt där inne och maten var god
är idag bättre?
supply:
är idag bättre?
just nu iaf. har insett att jag ändå ska läsa matematisk statistik istället för vanlig statistik (det va för flummit)
Blivande_japan:
när jag var i japan var jag där med n00bs som hatade fisk och typ bara ville göra turistgrejer
lool, låt inte dom nybborna förstöra din nästa japanresa !
Blivande_japan:
ice, här i stockholm el ngn annanstans?
a i stockholmo, men tror dom lagt ner. vet inte
Blivande_japan:
tycker du ska prova den om du gillar japansk mat!
haha gillar typ all mat som är god ;), dom i klassen är lite sura på mig för att jag är så petig. men jag har genom det visat dom nya höjder i restaurangträsket!
VANEJJ:
just nu iaf. har insett att jag ändå ska läsa matematisk statistik istället för vanlig statistik (det va för flummit)
skönt att ha det avgjort?
VANEJJ:
lool, låt inte dom nybborna förstöra din nästa japanresa !
är ju too late nu
men var faktiskt en jävligt nice resa iaf!
VANEJJ:
a i stockholmo, men tror dom lagt ner. vet inte
aha synd! :-/
VANEJJ:
haha gillar typ all mat som är god ;), dom i klassen är lite sura på mig för att jag är så petig. men jag har genom det visat dom nya höjder i restaurangträsket!
åh, kom gärna med restaurangtips! är så dålig på ätvärda restauranger i stockholm, har aldrig tidigare haft ngn som velat gå till dem med mig!