Aviseringar
Rensa alla

Saker att göra i Stockholm?


Åka därifrån.


   
SvaraCitera

Gå på en Hammarbymatch 🙂 Ett säkert kort.

-Ni sitter där på östra och insuper stämningen, solen värmer era halvbara kroppar.. plötsligt bryter publiken ut i ett glädjevrål.. Andreas Dahl satte precis en frispark i 57:e minuten. Likt djur känner ni hur upphetsningen och glädjen tar kommando... värmen... atmosfären... det blir för mycket... Ni sliter av er kläderna och slingrar in er i varandras nakna kroppar... smekandes börjar.... ehm..

Ja alltså, fotboll är en idé..


   
SvaraCitera

gå till slottet och försök provocera fram reaktioner från Svea Livgarde annars är tipset att ta honom ifrån Stockholm där finns inget av värde förutom möjligen ett par skivbörsar och hyfsat utbud av narkotika


   
SvaraCitera

Du är en tjej, skaffa kuk är väll det ni är bäst på :O!!! ;DDDD

Nä men jag vet inte... testa gå runt på plattan och vänta in någon kille som raggar upp dig o bjuder dig på fest, tror det är så det står i schemat i flera tjejers almanackor


   
SvaraCitera

terrormat:

Senast han var här gjorde vi inget annat än att äta pizza och dricka tequila, så nu känner jag att jag kanske ska ta och visa honom runt lite.

Ni kan åka till gbg, här finns massor att göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

gå till slottet och försök provocera fram reaktioner från Svea Livgarde

Omöjligt ju. [cry]

toshiba:

Ni kan åka till gbg, här finns massor att göra...

Tror vi håller oss till Stockholm. Fast velar mellan om vi ska åka till Norge eller Tyskland. [sad]


   
SvaraCitera

terrormat:

Omöjligt ju. [cry]

Därav utmaningen, antingen händer inget eller så blir man dömd och lagförd för terrorbrott.


   
SvaraCitera
ohjens

ställ er och sjung för vakterna vid slottet. då ska ni se att dom blir väldigt glada[y]


   
SvaraCitera