Som rubriken lyder. kommentera saker/ting som ni stör er på. Det kan vara allt från ”grannarna som klipper gräsmattan kl 6 morgonen” till ”hundarna som skäller kl 4 på morgonen. Vad som helst liksom.
min mamma stör jag mig jävligt mycket på och dom svenska lagarna som är så jävla dumma och att folk bara vill ha pengar hela jävla tiden, och att amerikanska polisen är så aggressiva och är rasister som fan, fan tar upp pistol och börjar skjuta mot en svarting som har en OCL -Open Carry License
LimeTheFox:
min mamma stör jag mig jävligt mycket på och dom svenska lagarna som är så jävla dumma och att folk bara vill ha pengar hela jävla tiden
Vem vill inte ha pengar?
PWr:
Vem vill inte ha pengar?
nej men vafan, varför ska ALLT vara så jävla dyrt? fan 10 miljoner för en lambo som fungerar lika bra som en toyota prius eller 2$ för något som någon har skapat gratis
Svenska lagen svenska partier vänsterfolket skolan folk som hatar amerikaner
inte så mycket
LimeTheFox:
nej men vafan, varför ska ALLT vara så jävla dyrt? fan 10 miljoner för en lambo som fungerar lika bra som en toyota prius eller 2$ för något som någon har skapat gratis
Nä man kan ha mycket roligare med en lambo, lätt värt några extra miljoner
PWr:
Nä man kan ha mycket roligare med en lambo, lätt värt några extra miljoner
lambo står för lamorghini då eller?
vincebruh:
lambo står för lamorghini då eller?
Lamborghini är en italiensk tillverkare av sportbilar med fabrik i Sant'Agata Bolognese i provinsen Bologna i Italien. Bilmärket ägs av Volkswagen AG med Audi som ansvarigt för märket. Lamborghinis traktortillverkning ingår i dag i SAME Deutz-Fahr.
personer som skapar trådar identiska till redan existerande, relativt aktiva och högst fungerande
räkgylfar:
personer som skapar trådar identiska till redan existerande, relativt aktiva och högst fungerande
hmm ser inte att de redan finns en sån här tråd.
vincebruh:
hmm ser inte att de redan finns en sån här tråd.
"vilket ljud hatar ni mest"
dahlbear:
Ljudet av ett tåg som åker förbi typ breve än..känner hur mina öron börjar blöda
dahlbear:
”vilket ljud” ja men detta har inte bara med ”ljud” o göra utan vad som helst.
vincebruh:
”vilket ljud” ja men detta har inte bara med ”ljud” o göra utan vad som helst.
fast det var ändå lite lika..