Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på?

Jag stör mig på alla chokladaskar som har innehållet på baksidan så man måste titta upp och ner. Icke!

SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig på att skelet tjejen har just det användarnamnet. Det får mig att tänka på nekrofiler. Usch vad läskigt but no offense liksom. Bara lite creepy xD

SvaraCitera

vincebruh:
stör mig på att skelet tjejen har just det användarnamnet. Det får mig att tänka på nekrofiler. Usch vad läskigt but no offense liksom. Bara lite creepy xD

Vet ej vad nekrofiler är. Tangentbordet ville det skulle stå mikrofoner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Vet ej vad nekrofiler är. Tangentbordet ville det skulle stå mikrofoner.

Trodde du var svensk hahaha xD

SvaraCitera

vincebruh:

Trodde du var svensk hahaha xD

Har en svensk och fransklärare i familjen Ledsen men jag är mer småländsk. Det är svenskt. 

SvaraCitera

Varför kan man inte sätta glasen längst in i diskmaskinen? Blir ju så mycket lättare när man börjar inifrån. Oskyldig
Och den där känslan.. kan jag ta ut den hela vägen eller inte. Ibland är den trasig och då kan man inte det men sen när den är hel då glömmer man att man kan dra ut den hela vägen. 

SvaraCitera

Stör mig på hörlurar. Har inte hittat några och jag ger upp. Tänker inte köpa när de inte passar. Blir ingen musik för mig. 

SvaraCitera

Flaggstången kommer välta i blåsten som ett träd. Men antagligen inte. Jag blir gungig.

SvaraCitera
Cobrak

att j cole är så underrated

SvaraCitera
Ämnesstartare

otacksamma människor 

SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som inte hälsar tillbaka.

SvaraCitera

Jag stör mig på att min familj säger att jag är bög och det gör mig så arg

SvaraCitera
Ämnesstartare

pokemongo1:
Jag stör mig på att min familj säger att jag är bög och det gör mig så arg

din familj? dina syskon menar du väl, har aldrig hört föräldrar som kallar sina barn bög lol 😛

SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

din familj? dina syskon menar du väl, har aldrig hört föräldrar som kallar sina barn bög lol 😛

Syskon är väl också familj eller? Tardig

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk verkar vara en otrevlig rackare! 

SvaraCitera