Jag stör mig på alla chokladaskar som har innehållet på baksidan så man måste titta upp och ner.
stör mig på att skelet tjejen har just det användarnamnet. Det får mig att tänka på nekrofiler. Usch vad läskigt but no offense liksom. Bara lite creepy xD
vincebruh:
stör mig på att skelet tjejen har just det användarnamnet. Det får mig att tänka på nekrofiler. Usch vad läskigt but no offense liksom. Bara lite creepy xD
Vet ej vad nekrofiler är. Tangentbordet ville det skulle stå mikrofoner.
SkeletonGirl:
Vet ej vad nekrofiler är. Tangentbordet ville det skulle stå mikrofoner.
Trodde du var svensk hahaha xD
vincebruh:
Trodde du var svensk hahaha xD
Har en svensk och fransklärare i familjen men jag är mer småländsk. Det är svenskt.
Varför kan man inte sätta glasen längst in i diskmaskinen? Blir ju så mycket lättare när man börjar inifrån.
Och den där känslan.. kan jag ta ut den hela vägen eller inte. Ibland är den trasig och då kan man inte det men sen när den är hel då glömmer man att man kan dra ut den hela vägen.
Stör mig på hörlurar. Har inte hittat några och jag ger upp. Tänker inte köpa när de inte passar. Blir ingen musik för mig.
Flaggstången kommer välta i blåsten som ett träd. Men antagligen inte. Jag blir gungig.
att j cole är så underrated
otacksamma människor
folk som inte hälsar tillbaka.
Jag stör mig på att min familj säger att jag är bög och det gör mig så arg
pokemongo1:
Jag stör mig på att min familj säger att jag är bög och det gör mig så arg
din familj? dina syskon menar du väl, har aldrig hört föräldrar som kallar sina barn bög lol 😛
vincebruh:
din familj? dina syskon menar du väl, har aldrig hört föräldrar som kallar sina barn bög lol 😛
Syskon är väl också familj eller?
Ruttenfisk verkar vara en otrevlig rackare!