Notifications
Clear all

Saker du stör dig på?

Topic starter

dahlbear:

fast det var ändå lite lika..

nope, bara du som inte kan skillnaden 😉

ReplyQuote

Folk som säger idiotiska saker 

ReplyQuote
Topic starter

Några av de få saker jag stör mig på: Folk som är så otroligt dumma i huvudet som inte inser hur otrevlig ton de har. De som käftar upp sig och tror de äger forumet. Och till sist, folk som skapar rent ut sagt idendiska trådar till en som redan finns men ändrar en väldigt liten detalj och tror de är bättre än personen som skapade den ursprungliga tråden som inte behöver några justeringar för den är precis lika bra som den är.

ReplyQuote
Topic starter

dahlbear:
Några av de få saker jag stör mig på: Folk som är så otroligt dumma i huvudet som inte inser hur otrevlig ton de har. De som käftar upp sig och tror de äger forumet. Och till sist, folk som skapar rent ut sagt idendiska trådar till en som redan finns men ändrar en väldigt liten detalj och tror de är bättre än personen som skapade den ursprungliga tråden som inte behöver några justeringar för den är precis lika bra som den är.

1. jag besvarade din kommentar bara.

2. jag försöker inte ta över något som du beskriver. ville bara skapa en rolig disskution.

3. jag har inte sagt att jag är bättre än någon på de här forumet. 

4. du skrev att de redan finns en tråd som handlade om ”ljud” men denna tråden handlar om vad man stör sig själv på. Skrev detta redan innan men som du själv inte förstår de så behöver man tyvärr upprepa det. lol

ReplyQuote
Topic starter

dahlbear:

glömde en sak till. ändrat detaljer? lol har ju inte skrivit ngt olagligt heller wtf xD

ReplyQuote
Topic starter

vincebruh:

glömde en sak till. ändrat detaljer? lol har ju inte skrivit ngt olagligt heller wtf xD

väx upp.

ReplyQuote
Topic starter

dahlbear:

väx upp.

du skriver som att du vore 12 år typ. tror nog att det är du som borde växa upp lolz

ReplyQuote
Topic starter

vincebruh:

du skriver som att du vore 12 år typ. tror nog att det är du som borde växa upp lolz

på vilket sätt beter jag mig som en tolvåring? skriver i alla fall inte "lolz" och "xD" som du gör bland annat

ReplyQuote
Topic starter

dahlbear:

på vilket sätt beter jag mig som en tolvåring? skriver i alla fall inte "lolz" och "xD" som du gör bland annat

”xD” betyder lite som facepalm, ”lolz” är som haha fast med z osv. Att du inte fattar de här orden visar bara att du är en p12. Men vem vet jag kanske är en p8 😉

ReplyQuote
Topic starter

vincebruh:

”xD” betyder lite som facepalm, ”lolz” är som haha fast med z osv. Att du inte fattar de här orden visar bara att du är en p12. Men vem vet jag kanske är en p8 😉

vem sa att jag inte fattar vad lolz och xD betyder? jag sa bara att jag inte använder dem. "xD" betyder inte facepalm tjockskalle, dessutom är jag 5 år framför 12 år och har nog lite mer erfarenhet än dig

ReplyQuote
Topic starter

dahlbear:

vem sa att jag inte fattar vad lolz och xD betyder? jag sa bara att jag inte använder dem. "xD" betyder inte facepalm tjockskalle, dessutom är jag 5 år framför 12 år och har nog lite mer erfarenhet än dig

haha är de så? 😉

ReplyQuote
Topic starter

vincebruh:

haha är de så? 😉

ja?

ReplyQuote
Topic starter

Finns tråd här Tumme upp

ReplyQuote
Topic starter

PWr:
Finns tråd här Tumme upp

tråden är knappt levande ju. är de inte bättre med en ny tråd då? :pp

ReplyQuote
Topic starter

vincebruh:

tråden är knappt levande ju. är de inte bättre med en ny tråd då? :pp

Eller så livar man upp den? Att skriva i en gammal tråd är ju i princip samma sak som att skapa en ny, den hamnar högst upp. Glad

ReplyQuote