Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på?

Ämnesstartare

Alla punghuvuden som tror att dem är så djävulskt roliga med deras otroligt dåliga sarkasm och ironi (host* p12:er *host)... + mig själv + många på min skola

SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear: på vilket sätt beter jag mig som en tolvåring? skriver i alla fall inte "lolz" och "xD" som du gör bland annat

Du började inte med stor bokstav i din första mening och inte heller i den andra, det är inget fel med att använda lite lätt störda förkortningar; din grammatik är inte alltid helt 100.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Trafikanter rent allmänt dvs cyklister, mopedister, hojåkare och bilister som blinkar åt ett håll och svänger åt en annat.  Arg  Kan de inte skillnaden mellan vänster och höger?  Arg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_BJ:
Störiga småbarn

och vad är anledningen till det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Du började inte med stor bokstav i din första mening och inte heller i den andra, det är inget fel med att använda lite lätt störda förkortningar; din grammatik är inte alltid helt 100.

orka trycka shift 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha

dahlbear:

orka trycka shift 

Haha

SvaraCitera

Saker jag stör mig på : rasister som sedan efter sitt uttalande säger : vadå har du problem eller, Jag får uttrycka mig fritt. 
Hatar också folk-som-skämtar-men-menar-allvar-och-säger-att-dem-skojade.
hatar i princip allt men skulle vara mkt att skriva

SvaraCitera
Ämnesstartare

sandraborlin:
Saker jag stör mig på : rasister som sedan efter sitt uttalande säger : vadå har du problem eller, Jag får uttrycka mig fritt. 
hatar i princip allt men skulle vara mkt att skriva

Guilty (för den andra) Tycker det är fett kul då nån säger typ "Du är ju fan depprimerad" o så svarar man "Ja, typ, nä skoja ba" Osså skrattar alla fast man inte skojade!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:

allt, dum ideologi, homofobin inom religion, dom medeltida värderingarna.
Icke!

Du vet att det finns fler religioner än de 5 världsreligionerna som förmodligen har en helt annan syn på alla saker du nyss nämnde!

SvaraCitera

Kalixtus02:

Guilty (för den andra) Tycker det är fett kul då nån säger typ "Du är ju fan depprimerad" o så svarar man "Ja, typ, nä skoja ba" Osså skrattar alla fast man inte skojade!

hahaha ja

SvaraCitera
Ämnesstartare

sandraborlin:  

hahaha xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

När man har ont i ryggen Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

Twixy:
När man har ont i ryggen Gråter

Sad life

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02: