Alla punghuvuden som tror att dem är så djävulskt roliga med deras otroligt dåliga sarkasm och ironi (host* p12:er *host)... + mig själv + många på min skola
dahlbear: på vilket sätt beter jag mig som en tolvåring? skriver i alla fall inte "lolz" och "xD" som du gör bland annat
Du började inte med stor bokstav i din första mening och inte heller i den andra, det är inget fel med att använda lite lätt störda förkortningar; din grammatik är inte alltid helt 100.
Trafikanter rent allmänt dvs cyklister, mopedister, hojåkare och bilister som blinkar åt ett håll och svänger åt en annat. Kan de inte skillnaden mellan vänster och höger?
Kalixtus02:
Du började inte med stor bokstav i din första mening och inte heller i den andra, det är inget fel med att använda lite lätt störda förkortningar; din grammatik är inte alltid helt 100.
orka trycka shift
Saker jag stör mig på : rasister som sedan efter sitt uttalande säger : vadå har du problem eller, Jag får uttrycka mig fritt.
Hatar också folk-som-skämtar-men-menar-allvar-och-säger-att-dem-skojade.
hatar i princip allt men skulle vara mkt att skriva
sandraborlin:
Saker jag stör mig på : rasister som sedan efter sitt uttalande säger : vadå har du problem eller, Jag får uttrycka mig fritt.
hatar i princip allt men skulle vara mkt att skriva
Guilty (för den andra) Tycker det är fett kul då nån säger typ "Du är ju fan depprimerad" o så svarar man "Ja, typ, nä skoja ba" Osså skrattar alla fast man inte skojade!
Räänkkutus:
allt, dum ideologi, homofobin inom religion, dom medeltida värderingarna.
Du vet att det finns fler religioner än de 5 världsreligionerna som förmodligen har en helt annan syn på alla saker du nyss nämnde!
Kalixtus02:
Guilty (för den andra) Tycker det är fett kul då nån säger typ "Du är ju fan depprimerad" o så svarar man "Ja, typ, nä skoja ba" Osså skrattar alla fast man inte skojade!
hahaha ja
sandraborlin:
hahaha xD
När man har ont i ryggen