Sara Hakimi:
Men skit ner dig, ägghuvud.
Bra där. Du kan inte svara på vilket våld det är vänstern kommer för att bemöta?
Snweater:
Det är uppenbart att båda sidorna får sin politiskt pissdränkta dos av våld vid varje marsch. Om så inte vore fallet skulle aldrig vänstern komma dit över huvud taget.
Du har fel, det är bara att inse.. Vänstern kommer inte till salem för att vi bråkat där tidigare, det var det löjligaste jag sett idag
Sara Hakimi:
Då kanske du skulle varit tydligare om du ville ha en seriös tråd? Annars godtar jag den förklaringen, jag har själv inte varit direkt övertydlig i mina trådar.
Jag var tillräckligt tydlig, men folk hakar upp sig på en sak i inlägget, beroende på vilken sida dem står på, inte direkt oväntat iofs
Grön och Vit:
Salemmarschen är partipolitiskt obunden. Polisen har självklart koll, det är en av årets största kommenderingar och vänstern har orsakat problem flera år i rad..
Det förstår du ju själv att så inte är fallet. Om den hade varit helt oberoende skulle det inte vara några stökigheter.
Grön och Vit:
Hyfsa till siffrorna? Det behövs inte, det är nämligen redan 100% vänster mot 0% nationella som grips.
Nationella är dom allihop, det är jag säker på.
Som sagt har inte polisen koll på vilka de griper. Även om det var så att endast vänsterfolk som blir gripna, vad skulle de bli gripna för? Att stå och slåss i luften?
Snweater:
Om den hade varit helt oberoende skulle det inte vara några stökigheter.
Det är inga stökigheter på vår sida som sagt.. Polisen har fullt upp med att hålla koll på vänsterungarna.
Snweater:
Nationella är dom allihop, det är jag säker på.
Som sagt har inte polisen koll på vilka de griper.
Ja, herregud.. Det är folk från vänstermotdemon som grips varje år, inga andra. Det är synd att du tror att du vet saker som är helt felaktiga.
Såna som har så fel som dig bör inte tillåtas i diskussionen, du tillför ingenting och sprider bara felaktiga bilder.. Fråga vilken vänsterunge som helst vilka det ärsom blir gripna, är dom ärliga så säger dom som "framtidstron" nyss sa.
Snweater:
Även om det var så att endast vänsterfolk som blir gripna, vad skulle de bli gripna för? Att stå och slåss i luften?
Alla de senaste motdemona har urartat med försök till attacker mot oss i Salemmarschen, eldar i containrar och skolor, bråk med polisen. Störande av ordningen och ohörsamhet mot polisen är mycket vanligt bland dessa.
Grön och Vit:
Självklart frihetsberövas dessa människor med all rätt. Vandalisering och våld kan inte gå obemärkt förbi.
låt oss nu få saker och ting jävligt klara för oss innan vi resonerar vidare. nynazister som du och dina meningsfränder är inget annat än en köttsköld av missriktad ideologisk övertygelse, utan någon som helst tanke eller egen vilja. ni har ingen som helt möjlighet att uträtta någonting överhuvudtaget själva, ingen möjlighet överhuvudtaget. era ledare, om de kan kallas så, är precis lika vilseledda som ni själva är. alla som på något plan skulle kunna liknas vid kapabla strateger har sedan länge lämnat era ranker. ni har ingen organisation, inga principer, och slåss allt som oftast med varandra, istället för med något som skulle kunna kallas för en fiende. nu är vi på det klara med detta, så vidare.
ni har ett syfte, ett enda syfte, och det är detta syfte som vissa förväxlar med någon sorts hotbild. ni är en köttsköld, potentiella stormtrupper, som bönder med högafflar. detta kan vara effektivt, om någon vet hur detta ska användas. tills någon vettig ideolog och strateg kommer och tar kommandot så gör ni helt enkelt bäst i att bara hålla käft, äta er spenat, och skaffa lite jävla diciplin. inbilla er inte att ni kan påverka något, eller någon, och inbilla er inte att ni har någon som helst talan inför någon.
så, då var det avklarat. har du uppfattat mina instruktioner? bra. vänligen sprid dessa vidare. vi vill inte att våra maskiner ska börja resonera själva i vår frånvaro.
Snweater:
Som sagt har inte polisen koll på vilka de griper
Det har dom absolut. Dom har en otrolig koll i Salem, det förbereds året runt hur polisen ska agera vid nästa Salemmanifestation.
Tror du vi nationella är intresserade av att stå i någon grupp med Ung Vänster, SSU, AFA osv? Vi har det väldigt trevligt i vår marsch och ämnar icke att få den förstörd.
Grön och Vit:
Bra där. Du kan inte svara på vilket våld det är vänstern kommer för att bemöta?
Nej. Det är du som är så jävla PANTAD att du inte fattar att jag syftade på den diskussion som blivit. För det är ju det det handlar om nu, eller hur? Jackass.
Viljans Triumf:
Jag var tillräckligt tydlig, men folk hakar upp sig på en sak i inlägget, beroende på vilken sida dem står på, inte direkt oväntat iofs
ne, precis.
Tråden låst