time: Ni som är tekniska (Edinburgh <3), går det att koda sajten så det inte är möjligt att lägga upp autoplay, eller är det något vi alltid måste dras med så länge folk vet hur man gör?
Ja, det är inte så svårt. 1-3 timmars arbete kanske?
Zymba:
Men herregud...... HUR ORKAR FOLK
ELLER HUR. Haha. Vissa tar nog den här sajten på alldeles för stort allvar
time:
Det är några avstängda troll som tydligen håller på att försöka organisera en spamraid med autoplay någon gång om några månader mitt i natten.
HAHAHAHA
fyfan
time:
Det är några avstängda troll som tydligen håller på att försöka organisera en spamraid med autoplay någon gång om några månader mitt i natten. Fick ett tips igår natt. Försöker samla information om vem det är som står bakom. Det ska tydligen vara någon slags hämnd för min "äckliga ton med folk" och att någon "blivit permbannad för att ha använt fel taggar" (har det verkligen hänt? Nej?)Ni som är tekniska (Edinburgh <3), går det att koda sajten så det inte är möjligt att lägga upp autoplay, eller är det något vi alltid måste dras med så länge folk vet hur man gör?
Hej!
Vad menar du med auto-play? Youtube klipp?
http://ungdomar.se/forum/thread/anvaendare-x-eller-anvaendare-y-vilken-foeredrar-du
Är inte det där en skitlek? Så jävla kallt och ofrivilligt. Ingen förklaring bakom heller. Känner att det är en sak jag skulle kunna bryta ihop över nu, om jag valdes bort av ngn jag tycker bra om.
Lounge:
http://ungdomar.se/forum/thread/anvaendare-x-eller-anvaendare-y-vilken-foeredrar-duÄr inte det där en skitlek? Så jävla kallt och ofrivilligt. Ingen förklaring bakom heller. Känner att det är en sak jag skulle kunna bryta ihop över nu, om jag valdes bort av ngn jag tycker bra om.
Jo, kan hålla med om det. Särskilt eftersom användarna inte själva väljer att vara med i leken. Men å andra sidan finns flera forumlekar där man kan nämna um:are som ska bedömas så jag vet inte..
Zymba:
Jo, kan hålla med om det. Särskilt eftersom användarna inte själva väljer att vara med i leken. Men å andra sidan finns flera forumlekar där man kan nämna um:are som ska bedömas så jag vet inte..
Ja.. Men t.ex. i skriv en umare är det ju mer en förklaring bakom. Det tar också mer tid att ägna sig åt den, denna lek växer väldigt snabbt. Men jag håller med om att liknande grundproblematik finns i vissa.
Lounge:
Ja.. Men t.ex. i skriv en umare är det ju mer en förklaring bakom. Det tar också mer tid att ägna sig åt den, denna lek växer väldigt snabbt. Men jag håller med om att liknande grundproblematik finns i vissa.
Jo, det är sant! Tänkte inte på det där med förklaringen, det gör ju i alla fall lite mer om man får ett motiv bakom varför en person tycker si eller så om en.
vet inte heller. det är antagligen sällan särskilt seriöst menat, det folk väljer. men det kan förstås fortfarande vara sjukt jobbigt om en redan känner sig utsatt eller sårbar.
brukar undvika att gå in i sådana forumlekar när jag mår prutt.
hör gärna fler åsikter. har svårt för att bestämma mig.
chipsreklam:
vet inte heller. det är antagligen sällan särskilt seriöst menat, det folk väljer. men det kan förstås fortfarande vara sjukt jobbigt om en redan känner sig utsatt eller sårbar.
brukar undvika att gå in i sådana forumlekar när jag mår prutt.hör gärna fler åsikter. har svårt för att bestämma mig.
kanske är nyckeln.. att undvika de när man mår kassT
(btw tack så himla mkt för tipset om ingefäramangokolorna vill aldrig äta något annat godis)
Lounge:
kanske är nyckeln.. att undvika de när man mår kassT(btw tack så himla mkt för tipset om ingefäramangokolorna vill aldrig äta något annat godis)
delvis. men jag tycker absolut att sådana trådar är värda att se över.
(jaa hurra!!!)
Lennie87:
Hej!
Vad menar du med auto-play? Youtube klipp?
Hej!
Yes, det finns en parameter i video-länken som heter 'autoplay', samt width/height som går att sätta till 0 (vilket gör dem osynliga). Det skulle behöva regexas bort när klippen infogas.
Edinburgh:
Hej!Yes, det finns en parameter i video-länken som heter 'autoplay', samt width/height som går att sätta till 0 (vilket gör dem osynliga). Det skulle behöva regexas bort när klippen infogas.
Ok, perfekt!
Test