tror med det är ett troll men ja jag vet inte heller
Ser det också som problematiskt, särskilt på ett ungdomsforum... Dock är det som du säger svårt att avgöra huruvida man ska hantera det eftersom det "bara" handlar om hur personen känner även om det kan vara triggande.
Det faktum att han skriver öppet om det visar på att han är genuint ofarlig. En pedofil som försökte använda UM för att komma i kontakt med och utnyttja folk skulle ha hållit mycket lägre profil.
Kan förstå er oro för att de med trauman kunde fara illa av detaljerna kring sexet. Detta är i så fall enkelt att redigera bort.
Det är Sägmig som skrivit det.
Kontaktat Exner via mobil och fb ang. detta
http://ungdomar.se/forum/thread/i-mina-tankar-just-nu-traden-tva-ett/13413311#forum_post_id-13413311
Vad tänker ni? Inte fått något svar än
nm pratat med exner nu, ska vara lugnt
Jag vet inte riktigt. Det här med ply kommentar får mig att bara.. avsky. Jag orkar inte mer. Jag klarar inte av det här. Jag försökte få ut något gott av det här. Det funkar inte så. Jag blir bara en ond symbol. Jag mår ärligt talat så dåligt att jag har varit och kollat på ställen att hoppa ifrån idag, högt. Hus med höga våningar, försökt ta mig in på vindsvånigen. Jag vill inte vara den onda kassa personen. Men det är det jag blir. Jag mår så fruktansvärt dåligt att jag kommer ta mitt liv. Jag passar inte som mod här. Jag passar inte som människa. Jag försöker.. jag får panik över allas ignorans och elakhet. Jag känner mig så bortglömd. Ply trampade verkligen i klaveret nu. Hon fick bägaren att rinna över. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag hade en hemsk period som inlagd senast. Jag vet att det bara är förvaring. Så det alternativet finns inte.
http://ungdomar.se/forum/thread/i-mina-tankar-just-nu-traden-tva-ett/13413631?page=7190
"fast lol det är ju ej bra om det är jag som tiggt till mig det"
tack för tiden här, jag kommer inte på lördag så någon får gärna ta över träffen
Lounge:
Jag vet inte riktigt. Det här med ply kommentar får mig att bara.. avsky. Jag orkar inte mer. Jag klarar inte av det här. Jag försökte få ut något gott av det här. Det funkar inte så. Jag blir bara en ond symbol. Jag mår ärligt talat så dåligt att jag har varit och kollat på ställen att hoppa ifrån idag, högt. Hus med höga våningar, försökt ta mig in på vindsvånigen. Jag vill inte vara den onda kassa personen. Men det är det jag blir. Jag mår så fruktansvärt dåligt att jag kommer ta mitt liv. Jag passar inte som mod här. Jag passar inte som människa. Jag försöker.. jag får panik över allas ignorans och elakhet. Jag känner mig så bortglömd. Ply trampade verkligen i klaveret nu. Hon fick bägaren att rinna över. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag hade en hemsk period som inlagd senast. Jag vet att det bara är förvaring. Så det alternativet finns inte.http://ungdomar.se/forum/thread/i-mina-tankar-just-nu-traden-tva-ett/13413631?page=7190
Du passar visst som mod här, du gör ett väldigt bra jobb.
Jag tror att du och ply missförstod varandra. Jag blev själv först putt av vad du sa för att jag kände mig otillräcklig som inte hört av mig mer, och det kanske också trampade på en öm tå hos ply, men det handlar om ett missförstånd, inte om att du är en dålig människa. Du är fin. Ta en liten andningspaus.
Och jag vill verkligen inte att du tar ditt liv Lounge, nu ignorerade jag tydligen precis vartenda annat ord i inlägget. Vad kan vi göra?
Lounge:
"fast lol det är ju ej bra om det är jag som tiggt till mig det"
Men... Va. Anna, det har ingenting alls med dig att göra.
ungdomar.se/forum/thread/imorgon-tisdagen/
jag har, förutom att ha låst tråden, kontaktat henne via PM för att se hur verklig planen är och om vi eventuellt behöver göra något
time:
Det verkar som att det fortfarande finns på sajten, hur funkar det med osynliga länkar som redan finns? Eller kommer det bara inte gå att lägga upp fler?
Det var bara inte lägga upp fler. Men nu har jag tagit bort allt som redan fanns.