Notifications
Clear all

Samlingstråd för moderatorsnack, funderingar och frågor

reben

var "asta kraft" ganon lr? ser den blev bannad efter 1 inlägg.
kör samma ip som "howdoyoudo" nu iaf.
nu letat i denna tråd och även chatten men hittar inget, kanske blind men borde finnas något bättre sökbart system 🙁 asdålig på namn

ReplyQuote

time:
Jag tror att Bajsbrun är Ganon, förresten

Lol hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var Dan

ReplyQuote

Testar bara att ladda upp bild. Don't mind me! 😀OD7A5050 2.JPG

ReplyQuote

har kikat en del på  http://ungdomar.se/forum/thread/klae-sig-sa-man-ser-ut-som-en-cis-kille igen och skickade iväg detta till pommes -

hej pommes!

läser lite i din tråd om att klä sig som en cis-kille, och ser en del offensiva kommentarer som har hamnat i diskussionen. blir orolig över hur du känner mot de som skrivit mer eller mindre taskiga saker? skulle du vara ok med att jag låste tråden för att begränsa det som sägs om dig?

- med tanke på att man diskuterar någons utseende och ett relativt känsligt ämne blir jag som sagt tveksam till om tråden ska vara öppen. får se vad hen säger och känna av läget

ReplyQuote

fick korta svar om att den inte ska låsas, för att oavsett vad som skrivs trivs hen ändå inte på forumet? hmpf

ReplyQuote

- kom fram till att det var ett onödigt inlägg hehe -

ReplyQuote

verkar som det krånglar att avregga sig? hjälpte bluevelvet1 med sitt konto, ifall någon skulle fundera på hur hen lyckades med det!

ReplyQuote
time
 time

019linnea:
verkar som det krånglar att avregga sig? hjälpte bluevelvet1 med sitt konto, ifall någon skulle fundera på hur hen lyckades med det!

Ja, vi måste ta bort deras avatar innan de kan göra det. Jättekonstig bugg.

ReplyQuote

Test

ReplyQuote

test2

ReplyQuote
time
 time

Lennie87:
test2

Hey man! Any solution to all the spambots yet? 

ReplyQuote