Aviseringar
Rensa alla

Samlingstråd för modereringsfrågor och modereringsförslag

Ämnesstartare

fattar inte vad kritiken gäller? en tråd per ämne är väl ganska rimligt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Det är den som gäller, dock. Skriv i den om du vill ha nya kik-kompisar! Glad

Så om jag startar en kik chatt får jag inte ha den? Då funkar ju inte

time:

. Reklam för kikchattar ska hur som helst inte vara kvar, så du får gärna länka till den så jag kan stänga den.

För det är ju reklam

time:

Reklam för blogg/KIK/snapchat i enskilda trådar är inte tillåtet. Nyttja samlingstråden för snap och kik istället. Andra snapchat/kik-trådar som existerar får du gärna anmäla, de kan ha hamnat under radarn bara. Handlar inte om att vissa personer får och andra inte.

Åter igen, det är reklam. 

Står ingenstans att tråden jag länka skulle vara en samlingstråd för kik. Har aldrig varit. 

Skevt tänkande?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Då har ju den personen monopol för alla kik chattar på um medans ingen annan får göra en reklam för en vilket du sagt. Men du har också sagt att ingen ska få ha monopol eller att det inte handlar om det

SvaraCitera
time
 time

timpeltt: Då har ju den personen monopol för alla kik chattar på um medans ingen annan får göra en reklam för en vilket du sagt. Men du har också sagt att ingen ska få ha monopol eller att det inte handlar om det

Vi har refererat till den tråden när vi låst andra kik-trådar därför att den är etablerad och folk har hittat nya kompisar där. Det var ett bra initiativ och fick samma genomslag som snapchat-tråden. Din tråd var identisk så därför togs den bort.

Du är välkommen att skriva i kik-tråden, eller fråga om någon känner för att kika i tankartråden eller liknande - men en tråd räcker.

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Vi har refererat till den tråden när vi låst andra kik-trådar därför att den är etablerad och folk har hittat nya kompisar där. Det var ett bra initiativ och fick samma genomslag som snapchat-tråden. Din tråd var identisk så därför togs den bort.

Du är välkommen att skriva i kik-tråden, eller fråga om någon känner för att kika i tankartråden eller liknande - men en tråd räcker.

Då kan du börja kolla över vad du skriver för då gör du motsatsen till vad du skriver.

Du ger monopol till en person, du låter ingen annan göra reklam förut en person. Säkert en person du känner väl.

börjar tröttna på det här jävla forumet med skeva moderatoret och admins som inte ens kan följa sina egna regler.

SvaraCitera
time
 time

timpeltt: Du ger monopol till en person, du låter ingen annan göra reklam förut en person. Säkert en person du känner väl.

Så vad du säger är att jag ska plocka bort den tråden, så du kan få ha din tråd? Det var precis samma trådstart bara att din kik-grupp hette något annat. I så fall ger jag ju "monopolet" till dig. Det handlar inte om monopol, men en tråd om samma ämne räcker.

Nej, jag känner inte adaq, men han fick en bra idé för flera månader sedan och efter det använde andra människor den tråden för att hitta varandra på kik. Därför lät vi den vara kvar. 

SvaraCitera
Exner

timpeltt:

Då kan du börja kolla över vad du skriver för då gör du motsatsen till vad du skriver.

Du ger monopol till en person, du låter ingen annan göra reklam förut en person. Säkert en person du känner väl.

börjar tröttna på det här jävla forumet med skeva moderatoret och admins som inte ens kan följa sina egna regler.

Sluta tramsa. Ogillar du forumet, är det mycket enkelt att sluta hänga här. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bevara Sverige Svenskt: Speglar detta din musikaliska smak?

Inte så mycket smak mer ett faktum

Bevara Sverige Svenskt: Ta och lyssna på ex Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band eller "vita dubbeln". Själv tycker jag Revolver är ett mästerverk.

Lyssna på Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club, fyfan vilket jävla smaklöst skit

Bevara Sverige Svenskt: Kan ju bero på att det är 45 år sedan de släppte sin sista platta och gruppen upplöstes.

Man är inte bakåtsträvande för att man lyssnar på nåt gammalt, fast jag menar en stereotyp när jag säger det

SvaraCitera
sudd
 sudd

Kan jag få citera ett flertal användare i drömdagboken och "tolka" deras drömmar? Om det kommer någon vart så kanske jag skapar en inofficiell drömtolkningstråd.

SvaraCitera
Exner

sudd:
Kan jag få citera ett flertal användare i drömdagboken och "tolka" deras drömmar? Om det kommer någon vart så kanske jag skapar en inofficiell drömtolkningstråd.

Ser inte att du ens behöver fråga om det. Men absolut!

SvaraCitera
time
 time

sudd:

Har du inte redan frågat detta? 

Vore ju himla märkligt om jag drömt det.

SvaraCitera
sudd
 sudd

time: Har du inte redan frågat detta? 

Jo men jag ville se om jag fick göra det temporärt i drömdagboken innan jag skapar en tråd angående ämnet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Sluta tramsa. Ogillar du forumet, är det mycket enkelt att sluta hänga här. 

Är inte första gången en mod kan säga en sak men mena en annan, folk tolkar saker på olika sätt och här tolkade jag det fel. Ping

time:

Har du inte redan frågat detta? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt vilka symboler i taggarna fuckar upp thangs?
´ ?

SvaraCitera
time
 time

Tickstart:
Exakt vilka symboler i taggarna fuckar upp thangs?
´ ?

Är osäker men åtminstone / vilket är det vanligaste folk lägger in.

SvaraCitera