vonKissekatt:
Får bannade användare någonsin komma tillbaka? Man kan väl maila och lova på heder och samvete att man skärpt sig men finns det någon tid där bannen automatiskt går ut?
Nej det prövas från fall till fall
Hej jag skrev här för ett tagsen att jag önskade att ni bytte namn på min tråd (stora analpluggtråden)
Jag undrar varför ni inteh ar bytt och om ni ska byta? För nu tror alla att det är en pluggtråd alltså för läxor http://ungdomar.se/forum/thread/stora-pluggtraden/
anonym pluggis:
Hej jag skrev här för ett tagsen att jag önskade att ni bytte namn på min tråd (stora analpluggtråden)
Jag undrar varför ni inteh ar bytt och om ni ska byta? För nu tror alla att det är en pluggtråd alltså för läxor http://ungdomar.se/forum/thread/stora-pluggtraden/
Så!
När lämnar Ungdomar.se, sin Beta period? Kan vi förvänta oss några belöningar som testare av systemet?
Öppen fråga: När försvinner moderator-M:et från en medlem som inte längre modererar etc?
Rörmokare
Kan man få jobb på ungdomar.se s huvudklntor?
rotorblad:
Öppen fråga: När försvinner moderator-M:et från en medlem som inte längre modererar etc?
När de inte är polare med admin längre
rotorblad:
Egentligen på en gång, men det kan bugga och vara kvar ett litet tag till ändå.
time:
Egentligen på en gång, men det kan bugga och vara kvar ett litet tag till ändå.
Så pass. Nåväl, det verkar alltså bugga på i vanlig ordning. ;-))
Vad är grejen med att ni särbehandlar folk? Låt de ni inte gillar vara, skäms ni inte eller
Kan ni ta bort min "forumlekstråd" som jag själv tog bort men ni la upp igen (konstigt att ni lägger upp något jag valt att radera men ändå låter en kommentar jag postade i tråden förbli borttagen)
Spelar ingen roll vad det gäller, kan störa mig väldigt mycket på folk som inte gör sitt jobb rätt. Visst om man gör misstag men det här var inte ett misstag. Antar att den som gjorde det sitter & flinar nu eller så fattar den vad den gjort för fel/Misstag och tänker till nästa gång
formulärett:
Kan ni ta bort min "forumlekstråd" som jag själv tog bort men ni la upp igen (konstigt att ni lägger upp något jag valt att radera men ändå låter en kommentar jag postade i tråden förbli borttagen)Spelar ingen roll vad det gäller, kan störa mig väldigt mycket på folk som inte gör sitt jobb rätt. Visst om man gör misstag men det här var inte ett misstag. Antar att den som gjorde det sitter & flinar nu eller så fattar den vad den gjort för fel/Misstag och tänker till nästa gång
Om en moderator eller admin hade raderat eller återställt tråden hade det synts under trådstarten. Vi kan inte göra något utan att det syns, det ska vara väldigt transparent vad vi gör med era inlägg, om vi gör något. Du kanske inte raderade tråden trots allt? Jag ser inte att den skulle ha blivit raderad över huvud taget.
formulärett:
Vad är grejen med att ni särbehandlar folk? Låt de ni inte gillar vara, skäms ni inte eller
Och det här får du gärna utveckla.