Aviseringar
Rensa alla

Samlingstråd för modereringsfrågor och modereringsförslag

okej jag är nöjd

SvaraCitera
Ämnesstartare

Россия — священная наша держава,
Россия — любимая наша страна.
Могучая воля, великая слава —
Твоё достоянье на все времена!

Припев:
Славься, Отечество наше свободное,
Братских народов союз вековой,
Предками данная мудрость народная!
Славься, страна! Мы гордимся тобой!

От южных морей до полярного края
Раскинулись наши леса и поля.
Одна ты на свете! Одна ты такая —
Хранимая Богом родная земля!

Припев

Широкий простор для мечты и для жизни
Грядущие нам открывают года.
Нам силу даёт наша верность Отчизне.
Так было, так есть и так будет всегда!

Припев

SvaraCitera
Ämnesstartare

yolo

SvaraCitera
Ämnesstartare

SKIT NER ER

SvaraCitera

Trådar som hamnar under "Nytt i forumet", ni eller redaktionen som fixar detta?

nytt i forumet.png

SvaraCitera
time
 time

666 Girl:
Trådar som hamnar under "Nytt i forumet", ni eller redaktionen som fixar detta?

nytt i forumet.png

Det är jag och redaktionen 🙂 

SvaraCitera

Uppdatera modlistan. 

SvaraCitera
time
 time

My dreams are her:
Uppdatera modlistan. 

Inte riktigt än!

SvaraCitera

time: Inte riktigt än!

Ni borde ha en automatisk lista som uppdaterar sig själv.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fungerar ej anmälninsknappen, om ej kommer fram när anmäler? Har anmält aristoteles andra gången för samma sak. Andra gången har han sabboterat i http://ungdomar.se/forum/thread/lektrad-ner-till-noll-fran-ettnollnollnollnoll/13886816#forum_post_id-13886816
han hoppade från 15 280 till 7259. Illa att en 30-årig före detta moderator uppför sig så.

SvaraCitera

tom i bollen:
Fungerar ej anmälninsknappen, om ej kommer fram när anmäler? Har anmält aristoteles andra gången för samma sak. Andra gången har han sabboterat i http://ungdomar.se/forum/thread/lektrad-ner-till-noll-fran-ettnollnollnollnoll/13886816#forum_post_id-13886816
han hoppade från 15 280 till 7259. Illa att en 30-årig före detta moderator uppför sig så.

Knappen funkar, jag avvisade anmälningen för att jag inte ser något regelbrott i hans inlägg. Det är ju flera gånger i tråden som man hoppat från t.ex. 0 till 10.000. :SSS

SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Knappen funkar, jag avvisade anmälningen för att jag inte ser något regelbrott i hans inlägg. Det är ju flera gånger i tråden som man hoppat från t.ex. 0 till 10.000. :SSS

När kommer ner till 0, då börjar att räkna om. På andra forum som har räknetrådar då funkar det bra & ej någon får för sig att hoppa i en räkning, märkligt att d ej funkar bra här.

SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles postar i räknetråden med ett spamprogram. Tillåtet använda såna program? Kan väl fan ej vara meningen att han ska få ha tråden för sig själv?

SvaraCitera

tom i bollen:
aristoteles postar i räknetråden med ett spamprogram. Tillåtet använda såna program? Kan väl fan ej vara meningen att han ska få ha tråden för sig själv?

Ser inga bevis för spamprogram, tycker han håller samma tempo som många andra. Föreslår att om tråden inte är rolig längre så låt bli den bara, regler för forumlekar är inte så mycket en moderationsfråga imho. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Ser inga bevis för spamprogram, tycker han håller samma tempo som många andra. Föreslår att om tråden inte är rolig längre så låt bli den bara, regler för forumlekar är inte så mycket en moderationsfråga imho. 

Då kan du ta bort mitt konto Arg

SvaraCitera