Aviseringar
Rensa alla

Samlingstråd för modereringsfrågor och modereringsförslag

time
 time

USS Liberty:
Vem raderade min tråd om Frankfurtskolan och varför? Jag höll mig till fakta, presenterade källor för varje påstående och skrev ingenting som bryter mot reglerna, så vitt jag vet.

Jag. Du har blivit tillsagd flera gånger att det här inte är rätt forum för judekonspirationer. Flashback lär passa alldeles utmärkt!

SvaraCitera

time: Jag.

Besviken. Trodde du accepterade min närvaro här. 😐

time: Du har blivit tillsagd flera gånger att det här inte är rätt forum för judekonspirationer. 

Nej, det har jag inte. Du har inte sagt till mig en enda gång. Den enda moderatorn som gett mig någon form av varning är arcelence och henne gick det ändå att resonera med.

Men okej, då vet jag. Sådana som jag är inte välkomna här. Ledsen Jag är bara mänskligt avskräde i era ögon.

time: Flashback lär passa alldeles utmärkt! 

Haha, knappast. Du får skriva precis vad du vill om överrepresenterade muslimer, afrikaner och zigenare på Flashback, men judar är heliga. Moderatorerna där är övernitiska när det kommer till sånt.

SvaraCitera
time
 time

USS Liberty:

Haha, knappast. Du får skriva precis vad du vill om överrepresenterade muslimer, afrikaner och zigenare på Flashback, men judar är heliga. Moderatorerna där är övernitiska när det kommer till sånt.

Beklagar. Då får du leta vidare. Detta är inte rätt forum.

SvaraCitera

Vad e grejen med att låsa dåliga trådstarter istället för att ta bort dem?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
Vad e grejen med att låsa dåliga trådstarter istället för att ta bort dem?

Så att andra kan se och förstå hur det går till.

SvaraCitera
time
 time

Beror också på vad det är för typ av dålig trådstart, vi tar bort de trådar som innehåller regelbrott.

SvaraCitera

Varför togs barbie-tråden bort istället för att låsas? 

SvaraCitera
time
 time

Plejadisk Panda:
Varför togs barbie-tråden bort istället för att låsas? 

Pga kombon illegal substans och noll diskussionsunderlag.

Edit: nyss ville du ju att vi skulle ta bort dåliga trådar, försöker du bara hitta saker att klaga på eller? Icke!

SvaraCitera

time:

Pga kombon illegal substans och noll diskussionsunderlag.

Om vi bortser från att melanotan faktiskt är helt legalt så trodde jag det var fullt ok att diskutera droger osv?

SvaraCitera
time
 time

Plejadisk Panda:

Om vi bortser från att melanotan faktiskt är helt legalt så trodde jag det var fullt ok att diskutera droger osv?

Om man faktiskt vill diskutera droger, ja, men "jag och min kompis har börjat ta detta, kul kul" är inte en rimlig diskussionstråd. Sist jag kollade var substansen inte kontrollerad och fick därmed inte säljas i Sverige?  

SvaraCitera

time:

.

Edit: nyss ville du ju att vi skulle ta bort dåliga trådar, försöker du bara hitta saker att klaga på eller? Icke!

Försöker bara sätta dit er ju! Ser bara till så att ni håller er på tårna å inte modererar bort grejer i onödan likson

SvaraCitera
time
 time

Plejadisk Panda:

Försöker bara sätta dit er ju! Ser bara till så att ni håller er på tårna å inte modererar bort grejer i onödan likson

Lav är kanske mer för att låsa och jag är mer för att rensa, men tycker inte vi modererar bort saker i onödan för det. 

SvaraCitera

time:

Sist jag kollade var substansen inte kontrollerad och fick därmed inte säljas i Sverige?  

Att läkemedelsverk inte godkänt att saker säljs betyder inte dessa till illegala. 

SvaraCitera
time
 time

Plejadisk Panda:

Att läkemedelsverk inte godkänt att saker säljs betyder inte dessa till illegala. 

Vet ej hur jag ska formulera mig för att det ska gå fram, men det är olagligt att sälja melatonan i Sverige. Alltså ett lagbrott. Inte bara för att läkemedelsverket inte godkänt prepararet. Om det inte plötsligt under 2018 blivit lagligt, men det har jag inte sett eller hört. Länka gärna till din källa.

SvaraCitera

time:

Vet ej hur jag ska formulera mig för att det ska gå fram, men det är olagligt att sälja melatonan i Sverige. Alltså ett lagbrott. Inte bara för att läkemedelsverket inte godkänt prepararet. Om det inte plötsligt under 2018 blivit lagligt, men det har jag inte sett eller hört. Länka gärna till din källa.

Men det är alltså ingen som har försökt kränga melanotan. Fortfarande fullt lagligt att trycka i sig hur mycket melanotan man vill - vilket var det tråden handlade om.

Men ville mest bara pika Lav lite. Då jag misstänker att d var hans personliga inställningar till saker å ting som fick tråden borttagen. 

SvaraCitera