Flumma eller do!
Ha det skoj, flumma, rant, kill some time, var sa javla off-topic du vill. x)
Wohoo! Nar morris satte mode +m kunde ingen saga ett javla skit. HAH! Tva minuter av trevligt lugn.
Nej, nu ska jag ga och onanera lite.
-------------------------------------
Nivius worked/was here
mån 16 okt 2006 - fre 22 dec 2006
-------------------------------------
Godnatt 😀
godnatt!
Hahaha. HT och Eshara är gubbroliga. 😀 Har läst en massa gamla trådar. Mycket nöje säger jag bara.
mjaaou:
han är förbannad på henne, han tänker inte prata med henne förrän hon säger förlåt till mig
Hmm, snacka om psyko:S
Xerxes, vars fan har du varit?
freon:
Och vem har sagt att han inte gör det..?
Yeah well då får han hålla sig till de!
freon:
Jo, många röker för mycket. Orka vara med folk som är stekta dygnet runt..
jojo, men alltså de e ju inte så som folk super för mkt o drunknar i sin egen spya eller super så de somnar i snön eller helt enkelt super ihjäl sig.
,HJE HJE
Eshara:
Xerxes, vars fan har du varit?
Sorry, har haft en liten paus. Dessutom så är jag nog bara här på en kort visit nu.
Men forumet rullar ju på som vanligt, så det ska nog inte vara några problem.
.. någon läskig snubbe har addat mig 🙁
scaary
men xerxes fattar du inte att vi saknar dej ?
underbaart:
men xerxes fattar du inte att vi saknar dej ?
precis, you're da maaaaan
äppelriset:
stoppa in baksidan på skeden (platta sidan lixom) å tryck ut luften. det lixom klickar till. Varsågod.
Tack, skall pröva det nästa gång
FUCK! Hur lyckas dom?! Alltså det finns -ingen- som kan göra mig så sur som min familj, förutom ena brorsan, han som jag hatade mest av alla nästan hela mitt liv är nu min favorit inom familjen. Gah fattar inte hur folk kan värdera familj så jävla mkt, seriöst familj suger. SLÄKTEN gillar jag, men familjen helvete. Varför kan dom bara inte låta de va?! Varför kan jag bara inte få lyssna på Rush, va glad, SEN städa? Dom MÅSTE hålla på o bitcha o klaga o babbla o skrika o bete sig allmänt "jag behöver terapi"... GAH!
Problemet e att morsan lackar ur på mina bröder, men tar ut allt emot mig, allt som mina bröder gör fel tror hon jag kommer göra fel, och dom gör jävla mkt fel. Grejen e att jag ser mig som en överdrivet lugn människa, liksom min puls på ett papper skulle va ett streck me några små små små hack i. När föräldrarna kommer i närheten då jääävlar... gah... cocky cocky cockycock. Bara för att jag har oordning i mitt skåp o e glömsk tror dom att jag gömmer mina betyg, jag vet inte ens om jag fick behålla betygpappret!
Foamy:
.. någon läskig snubbe har addat mig 🙁
Hade han möjligtvis en bild med den där gula tvättsvampen som jag inte kan komma på vad den heter just nu och som det stod iron maiden på?