Flumma eller do!
Ha det skoj, flumma, rant, kill some time, var sa javla off-topic du vill. x)
Wohoo! Nar morris satte mode +m kunde ingen saga ett javla skit. HAH! Tva minuter av trevligt lugn.
Nej, nu ska jag ga och onanera lite.
-------------------------------------
Nivius worked/was here
mån 16 okt 2006 - fre 22 dec 2006
-------------------------------------
hahaha, JAG om någon kan nog äta mest här inne.
om ni pratar om vem som kan få in mest i magen alltså 😛
Jag klara en Familj Pizza, Bagarens special
tjejer... (kira du räknas inte i de här meddelandet :P)... sluta prata om era putmagar o matätning... snälla... bilder på putmagar o snack om pizzor... ffs... de e inte snällt....
Kira.Yamato:
Jag klara en Familj Pizza, Bagarens special
Jag åt en vanlig pizza och en tredjedels familje pizza, sedan sallad och läsk. (Det där med läsken var väldigt otaktiskt)
Myschly:
tjejer... (kira du räknas inte i de här meddelandet :P)... sluta prata om era putmagar o matätning... snälla... bilder på putmagar o snack om pizzor... ffs... de e inte snällt....
Förlåt raring!
adoptivpälon:
hahaha, JAG om någon kan nog äta mest här inne.
om ni pratar om vem som kan få in mest i magen alltså 😛
Give it to me baby!
nej, läsk fyller bara magen med gas också 😛
Vi säger lika för du drack läsk med 🙂
Kira.Yamato:
nej, läsk fyller bara magen med gas också 😛
Vi säger lika för du drack läsk med 🙂
Det tycker jag. (Skakar hand)
grekisk mat och jag är typ bästa vänner. fan vad jag kan äta av det.
och persiskt bröd! mmmm 😀 inte för att det är så jättemättande, men ändå.
och indiskt bröd. såndär naan-bröd.
Tjorven:
Förlåt raring!
tack....
hey hey hey! de e INTE avgjort. ni kommer till sthlm o så drar ni båda till kummelby pizzeria, så kör ni båda två, I'll be teh judge.... adoptivpälon can come too.
Myschly:
Tjorven: Förlåt raring!
tack....hey hey hey! de e INTE avgjort. ni kommer till sthlm o så drar ni båda till kummelby pizzeria, så kör ni båda två, I'll be teh judge.... adoptivpälon can come too.
Ok, set a date man 😛
adoptivpälon:
och persiskt bröd! mmmm 😀 inte för att det är så jättemättande, men ändå.
och indiskt bröd. såndär naan-bröd.
Låter mums 🙂
Myschly:
hey hey hey! de e INTE avgjort. ni kommer till sthlm o så drar ni båda till kummelby pizzeria, så kör ni båda två, I'll be teh judge.... adoptivpälon can come too.
Jag har ju längst färdsträcka. min mage kommer vara tom innan jag promenerat fårn luleå. Det kallar jag taktik!
Kira.Yamato:
Ok, set a date man 😛
ptjae... jag e ledig på torsdag... slutar 12.30 på onsdag... så kom hit på onsdag? 😛
i grekland åt jag upp mina kompisars mat för dom orkade typ en en havl grekisk sallad sen gav dom upp. mesar. EN HALV liksom! det är ingenting.
adoptivpälon:
i grekland åt jag upp mina kompisars mat för dom orkade typ en en havl grekisk sallad sen gav dom upp. mesar. EN HALV liksom! det är ingenting.
En halv gregisk sallad? Vilka fjollor!