Aviseringar
Rensa alla

Sanningsleken!

latest comments older comments

Ämnesstartare

Fattar 0. Väljer din tidigare fråga..

Vackra kvinnor i åldrarna 20-35 motiverar mig. [smile]

Vilken fråga tror du har frågats flest gånger i denna tråd?

SvaraCitera
mynona

Svår fråga. Det borde väl vara något sexrelaterat, trots att detta inte är rätt tråd egentligen.

Tycker du att det finns någon egentlig mening med att debattera?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej [tired] sjklart inte

Chibibbi:

Nämn en värdering du tycker är vettig och motiverar varför. Motiveringen bör gå så långt bak som möjligt i resonemanget.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker om godis, för godis tillfredsställer mitt sötsug. Att tillfredsställa mitt sötsug är bra, för då mår jag bättre. Det är bra att må bra för blir livet positivt. Livet bör vara positivt för att om man inte tycker det tar man sitt liv. Man bör inte ta sitt liv, för att man inte är i sina sinnes rätta tillstånd när man inte mår bra. Man bör vara klar i huvudet när man tar beslut, då man annars lätt kommer fram till fel slutsats. Felaktiga slutsatser bör man inte nå, för då agerar man fel. Agerar man fel bör....osv.

Din exakta sinnesstämning just nu - hur är den?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nedstämd, ledsen.. värdelös känner jag mig.

Hur många syskon har du?

SvaraCitera
mynona

Bedövad, lättsinnig, fundersam, antiklimax efter att ha varit upprörd, beslutsam, lite oro över att jag tvingades be om att få lämna in min uppgift senare, oro över min passitivtet, men jag behöver böcker för att göra mer på läxorna och dem får jag inte förrän imorgon

Samma fråga!

EDT: Ok, ta PMR:s fråga då i stället, hon retade sig så på att komma i kläm i forumlekar

SvaraCitera

1.

Skulle du åka tunna nedför ett vattenfall om du fick chansen?

SvaraCitera
mynona

Ja.

Beskriv din sinnestämning just nu

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

EDT: Ok, ta PMR:s fråga då i stället, hon retade sig så på att komma i kläm i forumlekar

Åh, tack [blush][love] är endast idag som jag stört mig på det i sådan pass utsträckning, troligen pga det hände alltför många ggr och för att mitt humör inte är utav det bästa laget idag.

OnT: Nja, inte i nuläget.

Vilket år är du född?

SvaraCitera
Ämnesstartare

(hoppa mig)

SvaraCitera
Ämnesstartare

1992.

Om du fick välja en ålder som du kunde vara för resten av ditt liv - vilken ålder väljer du och varför?

SvaraCitera
Ämnesstartare

20!
Så kan jag ha körkort, gå på systemet osv. men ändå vara ung nog att inte behöva beté mig särskillt vuxet [cool]

Visste du att stockholmsbörsen fyllde 150 år idag? HURRA HURRA HURRA! [party]

SvaraCitera

28, testosteronnivårerna på sin topp, bästa möjliga förutsättningar för att bygga en Riktigt sjysst kropp.
En stark kropp i sig leder till att man kan göra det mesta, cross, wakeboard, resa etc etc E T C, vilket låter EPISKT i mina ögon!
28 it is!

Om du fick välja Ett jobb för resten av ditt liv, vad och VART skulle det vara? (Utomlands går självfallet bra)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nix, hade ingen aning. Grattis antar jag!

Vad har du på dig idag?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma tröja som på bilden till vänster [cool]

Har du köpt aktier någon gång?

SvaraCitera
latest comments older comments