Aviseringar
Rensa alla

Sanningsleken!

latest comments older comments

Ämnesstartare

Nej, jag har inget husdjur som jag äger, men det bor några undulater och de spenderar gärna sin tid tjattrande i mitt rum. Några människor äger jag ej. 

Hur lyder ditt civilstånd?

SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla singel.

vad är det bästa du vet?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur svår fråga som helst! Men att kunna bara slappna av och inte behöva göra något, för det bara händer aldrig. 

Har du något synfel? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sirjens:

Har du något synfel? 

Nepp. Känner du någon som är synskadad?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte.

Varför citerar du alltid i frågelekarna?

SvaraCitera
Ämnesstartare

blocket kanske gör det ifall personen som frågade skulle vara intresserad av att se svaret.. typ

har du bajsat idag?

SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, håller det inne

trivs du med ditt jobb/skolgång?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har kvar vanan ifrån tiden alla faktiskt citerade frågan i den här tråden, kanske för att den var så aktiv då att det gärna blev att man svarade på fel fråga. 

Nej, det har jag inte gjort idag än faktiskt. 

Brukar du duscha på morgonen?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Och jag trivs inte alls med mitt val av skola, men nu tar jag studenten i junu, så inte mycket att göra åt nu. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvällsduschare här. Så länge inte något gör att en dusch på morgonen vore nödvändigt så klart.

Om du skulle tatuera dig, vad skulle du du skaffa? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt. Motiv är svårt. Men jag skulle se till att den hade stor betydelse för mig och symboliserade något viktigt i mina ögon.

Är du duktig på schack?

SvaraCitera

Nae, det är jag inte. Brukar aldrig spela det, så. Det är dock ganska
kul, skulle kunna tänka mig börja spela mer. Synd att mitt schackbräde
försvann i samband med några husockupationer för något år sedan. Måste fixa ett nytt och tvinga bokamrat att spela med mig.

Du måste pierca dig någonstans synligt i ansiktet. Var väljer du? Nej, du får inte välja öronen - ansiktet, sade jag.

SvaraCitera
mynona

Aldrig näsan. Läpparna kan se snyggt ut, men nja. Ögonbrynen säger jag spontant, men jag vet inte varför spontaniteten säger det. 

Vad är din åsikt om dina gamla leksaker? 

SvaraCitera

ja, du vad min åsikt om mina gamla leksaker det vet jag inte. Har inga kvar dom fick en granne när jag växte ifrån dom.

Vad är du sugen på just nu?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Öl. Eller kanske en Dry Martini. 2-3dagars varje vecka den senaste månaderna har suttit sina spår.

Tycker du det är snyggt med On-ear-hörlurar?

SvaraCitera
latest comments older comments