hmm, har nog egentligen inga förebilder. när det gäller jobbiga saker, typ kärleksproblem, brukar jag tänka på vad mamma skulle ha gjort i min situation. när det gäller att hantera människor/befinna sig i situationer där man kan tänkas behöva stå upp för sig själv brukar jag tänka på payphones mamma och hur hon hade hanterat det
vad var det första du sa idag?
har inte sagt något än
vad hände i den senaste drömmen du kommer ihåg?
Blev jagad av en väldigt bitter människa. Vad är du mest glad för?
Att jag inte är fet.
Har du gjort något vettigt än så länge under sommaren eller bara slappat hela tiden?
Bara slappat hela tiden, är för ung för vettiga sommarjobb.
Tycker du själv att du är attraktiv?
Stundvis
Hur många gånger äter du per dag i snitt?
2-3 gånger. På morgonen, vid middag och på kvällen. Ibland skippar jag sista måltiden om det är mycket plugg.
Rent matmässigt, vad är du sugen på just nu?
Ett glas vatten, men är för lat för att hämta det...:P
Hur många år var du när du hörde om "ungdomar.se"?
14 bast. Reggade mig en vecka efter jag hittat sidan.
Om du fick välja ett lands matkultur (Förutom Sverige, obviously) att äta resten av ditt liv, vilken skulle du välja?
Italiens känns som ett tryggt val.
När var du senast hos tandläkaren?
typ februari förra året tror jag, har ny tid nu i sept. borde gå oftare så jag utnyttjar min tandförsäkring på 69kr i månaden uhh
när käkade du halvfabrikat sist?
alltså jag åt pasta till lunch det är väl halvfabrikat?
om du läser ordet Nice
läste du det som att det var bra eller som staden (relevant fråga för dagen)?
det beror väl främst på sammanhang, men om det skall generaliseras så skriver väl folk mest nice som i trevligt.
vad gör dig glad?
bitter:
det beror väl främst på sammanhang, men om det skall generaliseras så skriver väl folk mest nice som i trevligt.vad gör dig glad?
Sommaren gör mig glad! Vad gör dig ledsen?
när jag blir citerad i forumlekar
hur skulle en summering av dina tankar idag se ut?