"Gangsta rap made me do it"
Skulle du kunna tänka dig att äga ett skjutvapen utan licens?
Eventuellt, ja
Hade du hellre viljat födas som motsatt kön? Motivera.
Nej, jag tror att jag hade blivit ful som tjej. Sen är ju inte menstruation, föda barn och allt det där speciellt lockande heller.
Vilken person i världen -levande som död- hade du helst velat skaka hand och tagit en schysst selfie med?
Elisabeth Massi Fritz
Äger du ett lila föremål och i så fall vad?
Ja, lila är en av mina favoritfärger men har bara två som är lila. Den ena en karbinhake som är mycket lättare och mycket snyggare design än en vanlig karbinhake. Har den till att sätta ihop flera nyckelknippor när behöver ha med mig flera. Den andra som är lila är en bil.
Har du haft ett förhållande med någon som går i eller har gått i samma skolklass som dig?
yez
vad ska du göra idag?
Jag ska klippa armar, måla naglar och vara utomhusVad vill du att umare ska veta om dig?
Ta medicin och inte somna på den
Vad önskar du att du vågade göra?
Att jag vågade vara tålmodigare ibland.
Vilken är den doften som gör dig gladast?
naken människa. obviously.
samma fråga!
Lukten min farfars skjortor har/hade tror jag. Jag fick nästan alla hans skjortor när han dog, så den var jättespeciell.
En tanke/ide eller sätt att vara på. Som hjälpt dig genom ditt liv mycket?
Fkpaw: Lukten min farfars skjortor har/hade tror jag. Jag fick nästan alla hans skjortor när han dog, så den var jättespeciell.
grymt! jag gjorde faktiskt exakt samma sak med min pappas skjortor när han dog. tyvärr så använde jag dem, så till slut var de ingrodda med min egen doft och pappas hade tvättats bort. så kan det va' med sörjande.
OnT: jag har alltid känt ett behov av att tänka efter en extra gång så att jag inte har tagit fel på något. det har hjälpt mig när jag lyssnar på människor, att skapa god förståelse för hur andra fungerar. och den förståelsen har varit jävlig hjälpsam!
samma igen.
durga:
grymt! jag gjorde faktiskt exakt samma sak med min pappas skjortor när han dog. tyvärr så använde jag dem, så till slut var de ingrodda med min egen doft och pappas hade tvättats bort. så kan det va' med sörjande.OnT: jag har alltid känt ett behov av att tänka efter en extra gång så att jag inte har tagit fel på något. det har hjälpt mig när jag lyssnar på människor, att skapa god förståelse för hur andra fungerar. och den förståelsen har varit jävlig hjälpsam!
samma igen.
Ja, jag använder ju min farfars skjortor med. Så gick igenom samma sak. Är en väldigt skön grej att ha kvar iallafall. Lukt eller ej =) Ja, i en sån sjukt hemsk händelse. Så finns det ändå rätt mycket fina saker att utröna i det. Älskar nog den kombinationen av känslor även fast jag inte välkomnar den.
OnT: Jag såg upp till en drömmande idiot när jag var liten. En seriekaraktär. En snäll, drömmande, älskande idiot. Jag tyckte om han sjukt mycket. Han sa alltid vad han tyckte. oftast råkar han illa ut för det. Men han var genuin och väldigt fin. Jag tror att det påverkade jättemycket hur jag ville vara och egenskaperna jag såg upp till. För nu är jag en drömmande, älskande idiot.
samma igen.
Så länge saker känns rätt(inte bra), så kan inget vara viktigare eller bättre än någonting annat.
Vad kan du inte som man verkligen borde kunna?
Är gay, och vill verkligen hitta manliga g punkten!
Skulle du våga komma ut som homosexuell?