Nope
Vad är din dealbreaker när det kommer till en partner
Otrohet om det inte är en självklarhet
har du någonsin haft känslor för en lärare?
nej
vill du hellre bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Mångmiljardär, kärleken kommer och går. Men skulle kunna leva utan pengar också som jag gör nu fast jag har. Lever hellre för ett intresse, som att kunna sola.
Bara äta på Ikea och ingen mc donalds?
Ja för att Ikea slår McDonalds alla dagar i veckan.
Vart var du på semester senast?
Sälen, Småland..Nordiska akvarell museumet är vad jag kommer ihåg.
Kanarieöarna, Thailand eller någon storstad som Prag, Tyskland och Frankrike vilket är det första du vill åka till när du planerar semester. Turistö med vita hus kanske?
Cuba! Om det gills?
Vilket land skulle du spränga i luften om du var tvungen att välja ett?
tony switchblade:
Cuba! Om det gills?Vilket land skulle du spränga i luften om du var tvungen att välja ett?
Om ett land sprängs, flyger alla leksaker till andra länder då? ..
SkeletonGirl:
Om ett land sprängs, flyger alla leksaker till andra länder då? ..
allt blir förgjort i blod och eld när helvetet regnar ner över oräkneliga mer eller mindre oskyldiga människobarn
Polen för där fick jag mina uppstötningar ifrån av deras hemska vägar samtidigt älskar koreanerna det men de behöver inte veta vem det var som sprängde. Sämsta resan var nog Polen även om det var vaxmuseum och bokskogar. Miljön kändes platt och öppet som Danmark, öland och hemskt mycket mandala mönster. Jag gillar Danmark mer än Polen.
Vilket land vill du inte handla ifrån?
Danmark om man tänker på deras köttindustri
Använder du dig av 5-sekunder regeln när du tappar mat eller godis på golvet?
Nej och jag försöker ha ögonkontakt mer än 5 sekunder på tåget eller bussen.
Visste du att Sten sax påse inte är en lek utan vetenskap?
där ser man
vad vill du veta om framtiden?
Om det ser likadant ut som idag eller om jag kommer ha lite mer lön. Om jag har hittat nån sport så jag kan va lite gladare idag.
Varför sitter jag alltid med benen i kors, är det för att jag fryser? De sitter fast. Sitter du med benen i kors? Varför då?
fuck all