Notifications
Clear all

Sanningsleken!

latest comments older comments

Vad menar du?

ReplyQuote

♡Becca♡:
Vad menar du?

Har du social fobi, eller liknande.

ReplyQuote

Jaha, nej 

sjunger/spelar du?

ReplyQuote
färg

nej

vad gör dig arg?

ReplyQuote
färg

starka ljud och misslyckanden

samma fråga!

ReplyQuote

när folk har noll förståelse för att människor med serviceyrken faktiskt inte är robotar

vad gör du när du är ledsen?

ReplyQuote

Sover. 

Hur hanterar du motgångar?

ReplyQuote

blir jättedramatisk, har ångest och målar upp mardrömsscenarion som (oftast) slutar med ond, bråd död och vanskötta katter. efter en stund tar jag mig i kragen och tänker att "det är vad det är" för att sedan gå vidare

har du några komplex? 

ReplyQuote
Topic starter

Mm, över det mesta på min kropp.

Hur länge brukar du duscha?

ReplyQuote

5-10 min.

Har du principer som du står fast vid stenhårt?

ReplyQuote
Topic starter

brukar försöka vänta 15 min med att borsta tänderna efter jag har rökt/ätit men det går att tumma på. sen har jag några ständigt återkommande perspektiv/teman som är heliga för mig. men dessa går i sig själva ut på att ifrågasätta saker. folk som hatar mig tror att jag är en orubblig och rigid person för att jag argumenterar direkt, står för mina yttranden och inte förskönar. detta missförstånd begränsar spelrummet för deras personliga utveckling varje dag vilket jag är tillfreds med.

hur ofta har man rätt när man tror sig veta bättre vad andra behöver? svara i procent, och i allmänhet inte för dig personligen.

ReplyQuote
Topic starter

0,3% typ

hur får du utlopp för din ilska?

ReplyQuote
Topic starter

träna eller att det går ut över döda ting, Men det är mer när jag är riktigt ledsen tror jag. 

vilka egenskaper ser du upp till mest?

ReplyQuote
Topic starter

öppenhet

Torrentklient?

ReplyQuote
Topic starter

utorrent på bärbara 🙁 

om du typ har en människa som alltid är elak mot dig typ säger elaka saker va elr typ kanske slår dig, fast inte så där överdrivet att du blir skadad men typ puttar omkull dig o säger fula saker o typ verkligen fuckar upp ditt psyke

o så ere en fin dag du har glömt den personen kanske slutat gå i samma skola o du sitter på en bänk o njuter av en röd lucky strike i solen o lyssnar på bra musik o så ser du hur den kommer gåendes mot dig o den verkar typ glad o du tänker direkt att shit nu kmr den säga något.. elr göra något elr så tänker du på allt elakt den gjort ok

men så ba helt plötsligt blir den påhoppad o slagen ashårt den blöder va och det ser ut att göra så ont att du knappt kan kolla men du kan knappt resa dig elr sluta titta ändå? så skriker förövaren "nu ska du dö" elr nått som typ tyder på att den som brukade va elak mot dig kmr dö ok

skulle du försöka hjälpa personen som var elak mot dig elr skulle du gå iväg elr sitta kvar

om du går iväg hur tänker du då o kmr du inte va paranoid o tänka att folk kmr leta efter dig som vittne o så elr kanske tro att de var du? för de kanske hann bli mörkt o ingen såg den svartklädda förövaren utan ba dig för du va klädd i orangefärgade kläder me reflex 

ReplyQuote
latest comments older comments