lazertits:
lazertits:
Grejen är, att du inte behöver kunna höger och vänster för det praktiska i körandet. Vet du att du ska till ett visst mål så kör du dit, följer skyltar och pilar.
aa!
det kanske går ändå
men det känns jävligt läskigt att köra runt i värsta bilen man ska styra helt själv
äru klar med ditt körkort eller övningskör du än
lazertits:
Men då skulle du faktiskt kunna be denne att specificera sig mer och istället säga "Sväng här vid postlådorna" eller "Sväng runt det gröna huset".
tycker dom verkligen det är okej! om jag ska ta körkort och säger att jag inte kan höger och vänster känns det som dom kommer tycka jag är dum och inte borde ha något
Artie:
det kanske går ändå
JA ABSOLUT!
Artie:
men det känns jävligt läskigt att köra runt i värsta bilen man ska styra helt själv
veeeeeet.
hade massa bilkörarmardrömmar innan jag började köra.
men vetu vad? man lär känna bilen och vägen ganska snabbt, sen är det mest andra bilister man måste akta sig för.
och älgar.
Artie:
äru klar med ditt körkort eller övningskör du än
övningskör så mycket jag kan. hoppas ha kortet innan jag åker iväg för vinter.
Artie:
tycker dom verkligen det är okej! om jag ska ta körkort och säger att jag inte kan höger och vänster känns det som dom kommer tycka jag är dum och inte borde ha något
vet inte
men det är som sagt ingen fara när du väl ska köra självständigt, för då behöver du inte tänka höger/vänster om du inte har kartläsare (vilket går att lösa på andra vis).
de kommer nog försöka lära dig höger och vänster, det tror jag, men du får säkerligen ta körkort trots osäkerheten på riktningarna.
lazertits:
men vetu vad? man lär känna bilen och vägen ganska snabbt, sen är det mest andra bilister man måste akta sig för.
och älgar.
låter bra
lazertits:
övningskör så mycket jag kan. hoppas ha kortet innan jag åker iväg för vinter.
lycka till!
Artie:
lycka till!
Tack!
Du me. Våga.
Hur värmer du dig bäst på vintern? (utan hjälp av någon annan)
ööh, under ett täcke och i varm och stor tröja?
vilken årstid föredrar du?
sommaren!
vilken månad brukar vara din favorit?
maj eller juni. vår och tidig sommar är underbart
ditt favorit klädesplagg?
patrick bateman:
ditt favorit klädesplagg?
Får nog säga antingen en lila t-shirt som är overkligt skön, eller mitt Raubtierlinne som jag har starka minnen kopplade till. 🙂
Vad värderar du högst? Respekt eller vänskap? (mot dig själv alltså)
både och tror jag!
vill du slå mej?
ja lite eftersom du skrev mej och inte mig
gillar du sagan om ringen?
ingen favorit. men det fungerar väl.
har inte läst böckerna.
är du motiverad?
Njaa, just nu är jag astrött och vill inget hellre än att bränna alla skolböcker. Rent allmänt är är jag helt ok motiverad. Tvingar mig att göra det som behövs ändå.
Om du var tvungen att göra en seriös snusk-tråd i snusk-forumet, vem skulle du i så fall skriva om?
Tvinga mig kan ingen göra.
Har du börjat julpynta?
haha nej
vad ska du göra ikväll?