men öh, har ingen koll på svenska kändisar. vill kanske dejta typ öhh anagina gina darawi, eller vad hon heter. hon verkar rolig
känner du av någon julstämning än?
nej känner faktiskt inte av någon stämning av julen ännu.detta kanske är en knepig fråga men hoppas på svar av en tjej.som kille kan man ju känna sig kåt vissa dagar.känner en tjej så i bland med.så va gör en singel tjej då.håller ni på med er själv om ni inte ha någon ni kan hoppa i säng med.
killethe1:
nej känner faktiskt inte av någon stämning av julen ännu.detta kanske är en knepig fråga men hoppas på svar av en tjej.som kille kan man ju känna sig kåt vissa dagar.känner en tjej så i bland med.så va gör en singel tjej då.håller ni på med er själv om ni inte ha någon ni kan hoppa i säng med.
hoppar över dig
enhimmelskdrog:
känner du av någon julstämning än?
nej
har stormen drabbat dig?
på en lägda. 1 faktiskt bara. något som du oroa dig inför sex som du känner dig orolig över eller ha gjort
patrick bateman:
hoppar över dig
Dessa moderatorer och administratörer borde anmälas för grovt tjänstefel. Att trollen får vistas ostört på den här sajten tär på min själ.
patrick bateman:
har stormen drabbat dig?
Nej.
Lyssnar du på musik inför/under ett träningspass för att "tagga till"? Nämn i sådana fall fem av dom låtarna.
x_marty:
Lyssnar du på musik inför/under ett träningspass för att "tagga till"? Nämn i sådana fall fem av dom låtarna.
Lyssnar under träningspass, men det är de låtar som är på radion/jympan.
Kom första snön hemma hos dig igår?
Bl0cket:
Kom första snön hemma hos dig igår?
Nej.
Finns det något särskilt skolämne som du själv känner att du behöver förbättras på, vilket?
x_marty:
Dessa moderatorer och administratörer borde anmälas för grovt tjänstefel. Att trollen får vistas ostört på den här sajten tär på min själ.
kunde inte ha sagt det bättre själv
x_marty:
Finns det något särskilt skolämne som du själv känner att du behöver förbättras på, vilket?
matte såklart. kan verkligen ingenting
vilket skolämne är ditt bästa?
Flera MVG och VG till trots, måste jag ändå säga svenska.
Vilket skolämne är/var ditt sämsta?
Volvo4life:
Vilket skolämne är/var ditt sämsta?
kemi.. har jag för mig
Vas gör du helst:
- är ensam där du gråter med jämna mellanrum under flera timmar?
- är bland massa folk och har konstant ångest under flera timmar?
Bl0cket:
Vas gör du helst:
ingen aning. jag gråter sällan och jag har sällan ångest bland folk. vet inte
är du avundsjuk på nån av dina vänner? om ja, på vad?
Nae
Durå?
Ja, eller vissa aspekter av deras personlighet(er). Är stundvis avundsjuk på vänners vänner och deras kunskaper och tänkande. Svårt att förklara.
Går du på några mediciner?
Nej.
Har du någon gång idkat fuck-for-roof?
StomiAlf:
Har du någon gång idkat fuck-for-roof?
vet typ inte vad som menas
Kör igen
Vad gör du helst: