Notifications
Clear all

SD 8 000 röster från riksdagen

Topic starter

mjölk:

Näj ser ut som en kuk vilket är roligt om man gör <<<3

Hihi, du tycker det är roligt med kukar [blush][blush]

ReplyQuote
Topic starter

Wanking BC:

Hihi, du tycker det är roligt med kukar

eehehe tack vare ditt mentorskap, mr boitoi [wink]

ReplyQuote
Topic starter

mjölk:

eehehe tack vare ditt mentorskap, mr boitoi

Blir stolt [cool] Värmer i hjärtat [y]

ReplyQuote
Topic starter

LikeAZeppelin:

Buuuuuuuuuuuu. Som att de ändå kommer få något att säga i riksdagen mohahahah

Är rädd att att partierna i riksdagen kanske kan tänka sig å samarbeta med SD sen ändå då allt kommer till kritan.. Makt är allt som betyder för Mona Sahlin och Göran Hägglund. [shake]

ReplyQuote

fistforfight:

Är rädd att att partierna i riksdagen kanske kan tänka sig å samarbeta med SD sen ändå då allt kommer till kritan.. Makt är allt som betyder för Mona Sahlin och Göran Hägglund. [shake]

Det tror jag inte på sen Mona Sahlin ÄR SÅ ANTI-RASISTISK MAN KAN BLI. SORRY FÖR CAPS LOCK[crazy]

ReplyQuote
Topic starter

LikeAZeppelin:

ÄR SÅ ANTI-RASISTISK MAN KAN BLI. SORRY FÖR CAPS LOCK[crazy]

Men tyvärr är hon så blåst att hon förmodligen mer är en rekryterare till SD än tvärtom.. Annat var det med gamle Göran...[crazy]

ReplyQuote
Topic starter

Konsumtionshets:

Hahaha, jadu. Väldigt verklighetsförankrade idéer det där med förintelseförnekande, rashat, folkgemenskap och resten av deras bullshit. [zzz]

Nu vet jag inte vad förintelseförnekning har med nationalism att göra, du får nog förklara. Samt rashat, när nationalism är att säkerställa varje folkgrupps existens på global nivå. Ni misslyckas uppenbarligen att argumentera emot så simpla ting, det rättfärdigar idéerna och ger sympati till talarna och inte stenkastarna.

ReplyQuote

fistforfight:

Men tyvärr är hon så blåst att hon förmodligen mer är en rekryterare till SD än tvärtom.. Annat var det med gamle Göran...[crazy]

nu är du väl taskig mot Mona, [shake]

ReplyQuote

Konsumtionshets:

Troligtvis. Många jag känner från AFA har ju själva snaggat/rakat så...

Ah. Då kanske det är förlåtligt att jag inte gör så stor skillnad på afa och nazister?

ReplyQuote
Topic starter

LikeAZeppelin:

nu är du väl taskig mot Mona, [shake]

Hon känns opålitlig vad kan jag säga... [shake]

ReplyQuote

fistforfight:

Hon känns opålitlig vad kan jag säga... [shake]

det gör hon faktiskt [confused]

ReplyQuote
Topic starter

LikeAZeppelin:

det gör hon faktiskt [confused]

Känns som om hon när hon kritiserar SD nästan hjälper dem tyvärr.. Såg nåt klipp då hon debatterade mot Jimmie Åkesson på youtube där hon svamlade på om pizza och Zlatan bara... Kändes som om S hade kunnat kastat in en 13-åring till å debattera lika gärna..

ReplyQuote

fistforfight:

Känns som om hon när hon kritiserar SD nästan hjälper dem tyvärr.. Såg nåt klipp då hon debatterade mot Jimmie Åkesson på youtube där hon svamlade på om pizza och Zlatan bara... Kändes som om S hade kunnat kastat in en 13-åring till å debattera lika gärna..

OUCH!!!

ReplyQuote

Jag har många vänner jag vet aldrig kommer rösta på SD, även om de påstår det. Jag avvaktar till 2010, så får vi se vilka som kommer in och åker ur. Ser illa ut för KD däremot.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote