mjölk:
Näj ser ut som en kuk vilket är roligt om man gör <<<3
Hihi, du tycker det är roligt med kukar
Wanking BC:
Hihi, du tycker det är roligt med kukar
eehehe tack vare ditt mentorskap, mr boitoi
mjölk:
eehehe tack vare ditt mentorskap, mr boitoi
Blir stolt Värmer i hjärtat
LikeAZeppelin:
Buuuuuuuuuuuu. Som att de ändå kommer få något att säga i riksdagen mohahahah
Är rädd att att partierna i riksdagen kanske kan tänka sig å samarbeta med SD sen ändå då allt kommer till kritan.. Makt är allt som betyder för Mona Sahlin och Göran Hägglund.
fistforfight:
Är rädd att att partierna i riksdagen kanske kan tänka sig å samarbeta med SD sen ändå då allt kommer till kritan.. Makt är allt som betyder för Mona Sahlin och Göran Hägglund.
Det tror jag inte på sen Mona Sahlin ÄR SÅ ANTI-RASISTISK MAN KAN BLI. SORRY FÖR CAPS LOCK
LikeAZeppelin:
ÄR SÅ ANTI-RASISTISK MAN KAN BLI. SORRY FÖR CAPS LOCK
Men tyvärr är hon så blåst att hon förmodligen mer är en rekryterare till SD än tvärtom.. Annat var det med gamle Göran...
Konsumtionshets:
Hahaha, jadu. Väldigt verklighetsförankrade idéer det där med förintelseförnekande, rashat, folkgemenskap och resten av deras bullshit.
Nu vet jag inte vad förintelseförnekning har med nationalism att göra, du får nog förklara. Samt rashat, när nationalism är att säkerställa varje folkgrupps existens på global nivå. Ni misslyckas uppenbarligen att argumentera emot så simpla ting, det rättfärdigar idéerna och ger sympati till talarna och inte stenkastarna.
fistforfight:
Men tyvärr är hon så blåst att hon förmodligen mer är en rekryterare till SD än tvärtom.. Annat var det med gamle Göran...
nu är du väl taskig mot Mona,
Konsumtionshets:
Troligtvis. Många jag känner från AFA har ju själva snaggat/rakat så...
Ah. Då kanske det är förlåtligt att jag inte gör så stor skillnad på afa och nazister?
LikeAZeppelin:
nu är du väl taskig mot Mona,
Hon känns opålitlig vad kan jag säga...
fistforfight:
Hon känns opålitlig vad kan jag säga...
det gör hon faktiskt
LikeAZeppelin:
det gör hon faktiskt
Känns som om hon när hon kritiserar SD nästan hjälper dem tyvärr.. Såg nåt klipp då hon debatterade mot Jimmie Åkesson på youtube där hon svamlade på om pizza och Zlatan bara... Kändes som om S hade kunnat kastat in en 13-åring till å debattera lika gärna..
fistforfight:
Känns som om hon när hon kritiserar SD nästan hjälper dem tyvärr.. Såg nåt klipp då hon debatterade mot Jimmie Åkesson på youtube där hon svamlade på om pizza och Zlatan bara... Kändes som om S hade kunnat kastat in en 13-åring till å debattera lika gärna..
OUCH!!!
Jag har många vänner jag vet aldrig kommer rösta på SD, även om de påstår det. Jag avvaktar till 2010, så får vi se vilka som kommer in och åker ur. Ser illa ut för KD däremot.
Tråden låst på grund av inaktivitet