valkyr: Vilket skitsnack. Att visa empati för andra människor är inte att ha "känsloargument".
Nej men att använda det som ett argument gör det till ett känsloargumemt.
Det funkar ju bevisligen inte med sådana argument då SD bara växer och växer.
valkyr: De du kallar "högerfolk"
Det jag mennade med högerfolk var liberaler.
valkyr: kommunister.
Att säga att vänsterpartiet och dess sympatisörer är kommunister är fånigt.
Precis som att kalla SD och SD sympatisörer för nazister och rasister är fånigt.
valkyr:
Nej, du argumenterar som en rasist.
Och du bevisar bara min poäng gång på gång. Typisk vänstermupp.
presidente: Nej men att använda det som ett argument gör det till ett känsloargumemt.
Det funkar ju bevisligen inte med sådana argument då SD bara växer och växer.
SD:s rasism fungerar inte för de får inte mycket inflytande.
presidente: Att säga att vänsterpartiet och dess sympatisörer är kommunister är fånigt.
Precis som att kalla SD och SD sympatisörer för nazister och rasister är fånigt.
SD består till stor del av rasister.
Hårig: Och du bevisar bara min poäng gång på gång. Typisk vänstermupp.
Typiskt rasister att kalla alla som inte tycker precis som dem för vänstermuppar.
valkyr: Typiskt rasister att kalla alla som inte tycker precis som dem för vänstermuppar.
Typiskt vänstermuppar att kalla alla som inte tycker precis som dem för rasister.
valkyr: SD:s rasism fungerar inte för de får inte mycket inflytande.
Det är bara en tidsfråga. Mer och mer av alliansväljarna tycker att alliansen ska samarbeta med SD.
valkyr: SD består till stor del av rasister.
Vänsterpartiets förra partiledare grät när Berlin muren föll och han har uttalat sig positivt om Fidel Castro. Flera i deras ungdomsförbund stödjer vänsterextrema terrorgrupper så som AFA och RF. Om SD är rasister så är vänsterpartiet kommunister.
presidente: Vänsterpartiets förra partiledare grät när Berlin muren föll och han har uttalat sig positivt om Fidel Castro. Flera i deras ungdomsförbund stödjer vänsterextrema terrorgrupper så som AFA och RF. Om SD är rasister så är vänsterpartiet kommunister.
SD-politiker gör ofta rasistiska uttalanden. Vilka "kommunistiska" uttalanden brukar V-politiker göra? Oavsett så är rasism värst.
Har blivit mer kritisk på sistone..
presidente:
Varför?
Har blivit mer kritisk till att partiet ligger nära kristendomen och att man betonar och välkomnar religion på ett sätt som bara går att jämföra med kristdemokraterna. Till detta har också väldigt religiösa människor anslutit sig till partiet vilket på sikt kan bli problematiskt.
Även fast jag inte sympatiserar med dem har de säkert en del åsikter som är helt okej.
Det jag stör mig mest på är dock att de är så löjligt förtjusta i och fästa vid sina egna åsikter och vägrar lyssna på alla som tycker det minsta olika.
Det lite tragikomiska i det hela är att de drar alla invandrare över en kam, som bidragstagare som inte vill bidra till samhället, men gör någon detsamma om SD, att de är rasister och har taskig människosyn så är det helt plötsligt jättesynd om dem och alla andra är så dumma som tror att de är precis likadana hela högen.
Run Riot:
Även fast jag inte sympatiserar med dem har de säkert en del åsikter som är helt okej.
Det jag stör mig mest på är dock att de är så löjligt förtjusta i och fästa vid sina egna åsikter och vägrar lyssna på alla som tycker det minsta olika.Det lite tragikomiska i det hela är att de drar alla invandrare över en kam, som bidragstagare som inte vill bidra till samhället, men gör någon detsamma om SD, att de är rasister och har taskig människosyn så är det helt plötsligt jättesynd om dem och alla andra är så dumma som tror att de är precis likadana hela högen.
Det är logiskt att det stör en del människor att ett politiskt parti håller fast vid sina åsikter, det är inte så vanligt nu för tiden bland alla kappvändare.
Det sista tänker jag inte ens bemöta...
valkyr:
SD:s rasism fungerar inte för de får inte mycket inflytande.SD består till stor del av rasister.
Typiskt rasister att kalla alla som inte tycker precis som dem för vänstermuppar.
Snälla, försök åtminstone att ha lite självdistans. Oavsett vad man argumenterar för så skulle jag vilja påstå att nästan alla skulle inse problematiken i ditt resonemang, då du klagar på att du blir kallad för vänstermupp när du själv kallar alla för rasister.
Ruttenfisk: Snälla, försök åtminstone att ha lite självdistans. Oavsett vad man argumenterar för så skulle jag vilja påstå att nästan alla skulle inse problematiken i ditt resonemang, då du klagar på att du blir kallad för vänstermupp när du själv kallar alla för rasister.
Vadå alla? Jag kallar rasister för rasister. Om du exempelvis spammar en massa länkar till rasistsidor eller går runt i nazistuniform får du räkna med att folk undrar om du är rasist. Det var någon här som länkade till en massa rasistsidor inklusive SvP:s officiella propagandasida, sedan får han en chock när jag frågar om han är rasist, kanske den personen borde skaffa sig lite självdistans va?
Herrarna Åkesson och Söder gör det tämligen pinsamt att vara svensk.