Aviseringar
Rensa alla

SD


Jamesy

depppp:
Vad har ni för åsikter om Sverigedemokraterna? 

Tacksam för svar. Allas åsikter är lika mycket värda.

SD = Ett rasistiskt parti som borde upplösas. Avskyr deras vidriga politik.


   
SvaraCitera

Nascor: Det är logiskt att det stör en del människor att ett politiskt parti håller fast vid sina åsikter, det är inte så vanligt nu för tiden bland alla kappvändare.

Sant. Det skulle behövas lite mer stake i svensk politik.

Nascor: Det sista tänker jag inte ens bemöta...

Because it's true. Oskyldig


   
SvaraCitera

presidente: Precis som att kalla SD och SD sympatisörer för nazister och rasister är fånigt.

men det ar vad nynazism handlar om, att alltid neka till att man ar nazister...


   
SvaraCitera

champuss:

men det ar vad nynazism handlar om, att alltid neka till att man ar nazister...

Sover
Nej.    


   
SvaraCitera

champuss:

men det ar vad nynazism handlar om, att alltid neka till att man ar nazister...

Rullar ögonen  Sover                                                                                                                          


   
SvaraCitera

champuss: men det ar vad nynazism handlar om, att alltid neka till att man ar nazister...

Är du nazist?


   
SvaraCitera

SD är både rasistiskt och nazistiskt.
Jag tycker inte sånt ska  vara tillåtet dom borde förbjudas.


   
SvaraCitera

Jakarta:
SD är både rasistiskt och nazistiskt.
Jag tycker inte sånt ska  vara tillåtet dom borde förbjudas.

Upplys mig. Vilka åsikter har SD som är rasistiska? 


   
SvaraCitera

Märkligt hur ladorna kan sina mer och mer när ett av alla argument för den galna massinvandringen är att Sverige tjänar så mycket pengar på det.
Jaha? Då bör inte ladorna vara skuldsatta till taknocken samt att vår patetiska sk. "statsminister" ska väl inte begära att EU finansierar Sveriges dårskap till invandringspolitik som även kommer att leda till Svenska välfärdens undergång! Eller?

Jag har full förståelse för Sverigedemokraternas misstroendeförklaring mot Löfven och hela soppan till regering som nu INTE ser ut som Svenska Folket ville trots att det är svenska folket som skall bestämma vilka som regerar!

Jag är en av dem som blir vansinnig på hur regeringen och politiken fungerar i Sverige just nu!
Man reser inte till frankrike och går armkrok med världens ledare för yttrandefrihetens skull samtidigt som man i hemmet inte låter alla föra sin talan utan att smutskasta, utestänga osv...

Jag hoppas fanimig att SD tar 100% av folkets röster i nästa val så att övriga partier kanske förstår att det inte är någon jävla lekplats de är på så att de kanske rycker upp sig och lär sig på nytt hur politik och demokrati fungerar!


   
SvaraCitera

N.W:

Upplys mig. Vilka åsikter har SD som är rasistiska? 

Dom tycker inte invandrare har lika rätt att bo i sverige. Dom är islamofober. Dom är nationalister. Dom ser invandring som ett problem.


   
SvaraCitera

Jakarta:

Dom tycker inte invandrare har lika rätt att bo i sverige. Dom är islamofober. Dom är nationalister. Dom ser invandring som ett problem.

Så om man inte tycker att hela världens befolkning har rätt att bo i Sverige, då är man rasist?


   
SvaraCitera
Goldar

Håller inte med SD men jag kan tänka mig att rösta på dem för att jävlas med alla politiskt korrekta moralister i vänstern.


   
SvaraCitera

N.W:

Så om man inte tycker att hela världens befolkning har rätt att bo i Sverige, då är man rasist?

Beror på.
Man är iallafall främlingsfientlig om man tycker att invandring är ett problem.


   
SvaraCitera

TOR:
Märkligt hur ladorna kan sina mer och mer när ett av alla argument för den galna massinvandringen är att Sverige tjänar så mycket pengar på det.
Jaha? Då bör inte ladorna vara skuldsatta till taknocken samt att vår patetiska sk. "statsminister" ska väl inte begära att EU finansierar Sveriges dårskap till invandringspolitik som även kommer att leda till Svenska välfärdens undergång! Eller?

Jag har full förståelse för Sverigedemokraternas misstroendeförklaring mot Löfven och hela soppan till regering som nu INTE ser ut som Svenska Folket ville trots att det är svenska folket som skall bestämma vilka som regerar!

Jag är en av dem som blir vansinnig på hur regeringen och politiken fungerar i Sverige just nu!
Man reser inte till frankrike och går armkrok med världens ledare för yttrandefrihetens skull samtidigt som man i hemmet inte låter alla föra sin talan utan att smutskasta, utestänga osv...

Jag hoppas fanimig att SD tar 100% av folkets röster i nästa val så att övriga partier kanske förstår att det inte är någon jävla lekplats de är på så att de kanske rycker upp sig och lär sig på nytt hur politik och demokrati fungerar!

ÄÄlskar när några sdare (bylund bl.a) köpte varsin hink och spade till ohly och juholt när de vägrade debattera vid bordet på SDs halva av rummet haha


   
SvaraCitera

Jakarta:

Beror på.
Man är iallafall främlingsfientlig om man tycker att invandring är ett problem.

Lol. Trångsynt och rädd för att öppna ögonen?


   
SvaraCitera