La guerre selon Charlie Wilson/Charlie Wilson's war
fattade ingenting pga såg den på franska och orkade inte koncentrera mig
Toy Story 3.
Såg Takers igår för sjunde gången.
The Exorcism of Emily Rose
The Naked Gun
Ritualen
Dear John
I Am number 4. Såg den på bio i torsdags med min syster. Hon hade fribiljetter men hennes pojkvän skulle jobba så då fick jag följa med. Jag frågade henne så här "är det på bergakungen?" Ja svarade hon då. När vi kommer dit och har varit där ett tag, då märker hon att det var på biopalatset! Det var inte kul att springa bort dit på 15 minuter! Men vi hann i alla fall!
Själva filmen var rätt okej. Det är en fantasy film. Började lite konstigt men det blev bättre senare. Detta är en film som har en fortsättning, vet inte hur många filmer det blir, men minst 2st till kan jag tippa på.
6/10 får den av mig. Helt okej film, men inget märkvärdigt. Han är ständigt på flykt med sin beskydare och får byta skola hela tiden. Han är från en annan planet + 9st andra som finns på jorden. 3 har dödats av ett folk som vill utrota dem och han är nummer 4a. Nu har han kommit till Ohio och resten får ni antingen läsa själva eller så får ni se filmen.
Biopremiär 25 mars!
Naken.
Är det någon som sett den? Den är ganska bra
127 Hours.
Helvete, jag böla som en liten flicka på slutet. Var dom tvunga att brasa på med Sigor Ros också? Bara låten får mig nästan att gråta!
Det var länge sedan man grät sådär, lite befriande faktiskt
Jag såg en konstig knarkarfilm med Keanu Reeves, A Scanner Darkly hette den. Väldigt flummig var den 😀
Jag vill nämna de två senaste: Up in the air, som jag tyckte var jättemysig, och Edge of darkness, som var jättespännande!