dark knight rises, för typ tredje gången eller något.![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
hehe just det skulle se de där..
jag såg Looper på bio idag ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Såg The Help! (eller Niceville som den heter i Sverige) en väldigt fin film som jag nog har sett tre gånger nu! betyg 4/5
Och dagen innan såg jag Liftarens Guide till Galaxen eftersom jag vägrat se den innan jag läst böckerna. Böckerna är betydligt mycket bättre.. så den får bara 2/5
Glor på I Am Sam
the cabin in the woods
Filmen Hanna är i slutskedet just nu, en lite trång och seg handling. En svag 3:a
"A thousand words" eller något liknande hette den.. Riktigt bra film!
Såg 50/50 med mamma. Den var helt klart sevärd!
the elephant man
otroligt gripande. vidrig.. djupt cynisk. säger inte att den är icke applicerbar på verkligheten för det. vidrig sanning. fick mig att le from the bottom of my heart flera gånger. otroligt vacker film.
Lounge:
the elephant man
det var min pappas favoritfilm. borde se den (inte bara därför).
Schism:
borde se den
det tycker jag verkligen att du borde
Lounge:
r
Tycker du skall se Dox: Bully, tror du skulle gilla om du är in the mood för tung skit någon dag/kväll
dazed:
Tycker du skall se Dox: Bully, tror du skulle gilla om du är in the mood för tung skit någon dag/kväll
vet du vad! kollade föregående sida och la till den som bokmärke, innan jag såg detta
ödet
Lounge:
vet du vad! kollade föregående sida och la till den som bokmärke, innan jag såg detta ödet
Ja nu MÅSTE du. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)