Aviseringar
Rensa alla

Senaste matchen du såg

dazed:

Hjärta

Jag tror det är ett psykologiskt spel han för den briljante gamle fransmannen.

Eller så har han börjat tappa det... antagligen lite av både och

SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Eller så har han börjat tappa det... antagligen lite av både och

Ja han köper spelare och kan inte hantera en zipper, dags att sätta karln på hem kanske. Fast nej älskar W för mycket för det.

SvaraCitera

dazed:

Ja han köper spelare och kan inte hantera en zipper, dags att sätta karln på hem kanske. Fast nej älskar W för mycket för det.

Än är han inte dö'

SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Än är han inte dö'

Jag blir djävlar i min själ lite nedstämd av den här konversation, hur fan hamnade vi här?

SvaraCitera

dazed:

Jag blir djävlar i min själ lite nedstämd av den här konversation, hur fan hamnade vi här?

Äh, han lär väl träta på åtminstone ett par år till. Sen pensionerar han sig och dricker brandy i sitt gods i Totteridge. Inget sorligt alls, han är rätt så nära 1000 matcher med kanonerna snart, det är mäktigt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Äh, han lär väl träta på åtminstone ett par år till. Sen pensionerar han sig och dricker brandy i sitt gods i Totteridge. Inget sorligt alls, han är rätt så nära 1000 matcher med kanonerna snart, det är mäktigt!

Jävlar - tufft, ja men man kommer ju att sakna den gamle räven, det är sorgligt att se hur det gamla gardet försvinner. Den yngre generation som kommer fram har ju inte i närheten av samma gravitas - ställ en AVB mot en Ferguson tex. Ledsen

SvaraCitera

dazed:

Jävlar - tufft, ja men man kommer ju att sakna den gamle räven, det är sorgligt att se hur det gamla gardet försvinner. Den yngre generation som kommer fram har ju inte i närheten av samma gravitas - ställ en AVB mot en Ferguson tex. Ledsen

Ja, man kommer ju sakna mogulerna. Men dock ser jag en framtid där man lär hylla fotbollsidealisten mera än den själva kanoniserande personan. T.ex. Klop och Guardiola måste ju rimligtvis räknas som legendarer så småningom.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Ja, man kommer ju sakna mogulerna. Men dock ser jag en framtid där man lär hylla fotbollsidealisten mera än den själva kanoniserande personan. T.ex. Klop och Guardiola måste ju rimligtvis räknas som legendarer så småningom.

I sånt fall tycker jag A.W står med en fot i båda läger.

SvaraCitera

dazed:

I sånt fall tycker jag A.W står med en fot i båda läger.

Ja, sannerligen!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Luleå - SAIK!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fan snackar hento

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bra känsla inför ikväll!

SvaraCitera
win