dazed:
Måste slå en rysk väderbiten bänkjävel
Arshavin har en alldeles särskild plats i mitt Arsenal-hjärta, trots allt
Vad fan, missförstånd. Tänkte på Arshavin, men du talade ju om CSKA. Hur har det gått för Kim i Moskva?
Istechetvåpunktnoll:
Vad fan, missförstånd. Tänkte på Arshavin, men du talade ju om CSKA. Hur har det gått för Kim i Moskva?
Spartak tror jag väl tom...
Spartak tror jag väl tom...
Till och med det... så liten koll har jag på svensk fotboll och dess spelare
Han har varit bänkad i hälften av matcherna.
han borde komma hem till djurgår'n ist
Ryktet säger att Kim var på G till Åtvidaberg, men att han tackade nej för att han ansåg att han inte kunde ta startelva-platsen av Kristian Bergström.
davvelito:
Ryktet säger att Kim var på G till Åtvidaberg, men att han tackade nej för att han ansåg att han inte kunde ta startelva-platsen av Kristian Bergström.
Skall vi piska lite värmlänningar igen nu eller?
Till och med det... så liten koll har jag på svensk fotboll och dess spelare
Huvudpoängen är dock att karln nött bänk i något slags halvt oinspirerande rysk kontext.
Skall vi piska lite värmlänningar igen nu eller?
Huvudpoängen är dock att karln nött bänk i något slags halvt oinspirerande rysk kontext.
Ingen skall behöva bli oinspirerad i rysk kontext
Så sköts tydligen streamjäveln av någon jävla norsk, inte undra på att det inte funkar.
BÄVER
Och Radiosporten får jag hålla till godo med också
Detta trodde jag aldrig jag skulle få se. Magnus Hedman till chelsea kändes mer väntat än detta. Därmed inte sagt att det är nåt dåligt men fy fan vad oväntat. För ett år sedan ryktades han till allsvenskan, nu står han där.
Jag som tyckte Keita till Valencia kändes galet.
Är inget HV-fan men det är fan alltid gött att se hur dom bara dundrar in mål på FBK, hehe