Notifications
Clear all

ser ut som jag varit 2 veckor i thailand

Topic starter

Lounge fact:

ne:S oftast skiter jag i det[crazy]

[sad]
Fick ju upp värsta fina bilden i huvudet där du kommer springande på stranden med håret fladdrande och ar hgnistrande solvarm brun hud.

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

före o efter

Gillar hur du fått till det på nyckelbenen. Skulle aldrig klara. Knäväck och fotknölar är jobbiga att smörja utan att få skarv också. Man ska ha vanlig hudcreme under?
PS fint hår! Lite rött i också.
PS2 väntar med spänning på min manual!

ReplyQuote
Topic starter

isola:

Gillar hur du fått till det på nyckelbenen. Skulle aldrig klara. Knäväck och fotknölar är jobbiga att smörja utan att få skarv också. Man ska ha vanlig hudcreme under?
PS fint hår! Lite rött i också.
PS2 väntar med spänning på min manual!

tycker inte nyckelbenen är jobbigast utan händerna osm ofta e lite småtorra.. men brukar inte smörja in hela kroppen för e jobbigt + man får köpa ny kräm jämt..

aaa mitt hår är inte perfa än, ska bleka när det återhämtat sig lite mer

men skrubba hela kroppen med skrubbhandskar + skrubbkräm, smörj in torra punkter med hudlotion, smörj in där du ej vill ha skarpa kanter med babyolja, typ hårfästet och längs käkbenet/hakan.. sov med/ha på i fyra timmar, skölj av (om du inte vill lukta och så).. för att smörja händerna och ej få färgade handflator: ha på en klick på ovansidan av ena handen och smörj med armen/ovansida på andra.. tror d är allt.. jag använder antingen vita liberta som är en mer skarpare bus eller acos bushudlotion.. gillar den sistnämnda bäst.. bygger upp typ 2-3 dagar mer skarp bränna

ReplyQuote

Btw, ser fantastiskt fräsch ut bara efter två dar med bus![love][love][love][love]

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

bygger upp typ 2-3 dagar mer skarp bränna

Får testa. Ska ha doves hudlotion innehållandes BUS och någon glittrig från yves rocher i badrummet. Gav idag bort en hudlotion jag inte använder också. Fick höra att jag alltid är så givmild och snäll [cool][cool]
Har btw hittat den bästa lotionen ever. På Rusta av alla ställen.

ReplyQuote
Topic starter

Ingemarsdotter:

Btw, ser fantastiskt fräsch ut bara efter två dar med bus![love][love][love][love]

aaa fett najs äre

isola:

Får testa.

do it do it!! hur tycker du sheercover är då?

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

do it do it!! hur tycker du sheercover är då?

Bra faktiskt. Fast man behöver ju ta så mycket av det! Borde ha fått en jätteburk.

ReplyQuote
Topic starter

isola:

Bra faktiskt. Fast man behöver ju ta så mycket av det! Borde ha fått en jätteburk.

aha tkr ej man behöver så mkt

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

aha tkr ej man behöver så mkt

Men du kanske har babyhy [sad]

ReplyQuote