Vad följer du för serier?
följer nya serier och samt ser ni gamla serier om igen?
Jag kan tipsa er om några serier:
Bron
Sorjonen
Case
Fångade
Karppi
Varg Veum
Gränsland
Welcome To Utmark
Game Of Thrones
Vikings
Blacklist
Elementary
The Good Place
Lucifer
Warrior Nun
Cobra Kai
Lupin
3%
A Very Secret Service
The Protector
Kingdom
WU Assassins
The OA
La Casa de Papel
Raising Dion
Hanna
osv osv...
De jag följer mest är väl Blacklist, Warrior Nun och Kingdom.
Nej jag kollar aldrig om, men jag kollade faktiskt om första avsnittet av Elementary igår, får se om jag fortsätter, den är bra men man har ju liksom redan sett det.
Jag följer många brittiska serier ^^ en del visar de om igen på tv och då tittar med såklart på de avsnitten men det här är i alla de jag följer på tvn.. ^^
Morden i midsomer
Miss Marple
Doc Martin
Ett fall för frost..
Barnmorskan i east end (Nya avsnitt börjar i juni)
Agatha Raisin – privatdetektiv
Grantchester
Kommissarie morse
The Good Fight följer jag med
Outerbanks
Mord i paradiset glömde jag lägga till
Med en snygging som polis också
Såg första avsnittet av TV4 deckaren Agatha Christies Hjerson ikväll som ska vara baserad på någon Agatha Christiebok fast jag fattar inte vilken?
Hannah
Siren
Ska man se h20 men det ser ut som för barn. Saknar siren. Vill ha meeeer!!
Open your eyes, halvbra.
Tyvärr ingen franska.
Crysilis:
Blacklist
Elementary
The Good Place
Lucifer
Warrior Nun
Cobra Kai
Lupin
3%
A Very Secret Service
The Protector
Kingdom
WU Assassins
The OA
La Casa de Papel
Raising Dion
Hannaosv osv...
De jag följer mest är väl Blacklist, Warrior Nun och Kingdom.
Nej jag kollar aldrig om, men jag kollade faktiskt om första avsnittet av Elementary igår, får se om jag fortsätter, den är bra men man har ju liksom redan sett det.
Hanna, älskade inledningen. För mycket med militären.
Tysk science fiction där alla är jättefula, åtminstone pojken. Stammar igen. The crows...
Utopia, une série dystopique britannique de 2013 qui présente un gouvernement qui simule une fausse pandémie pour obliger toute la population à se faire vacciner avec un vaccin dont le but ultime est de stériliser les individus afin que l'élite puisse se multiplier. Cette histoire me rappelle quelque chose. 😉
Utopia, en brittisk dystopisk serie från 2013 som presenterar en regering som simulerar en falsk pandemi för att tvinga hela befolkningen att vaccineras med ett vaccin med det slutgiltiga målet att sterilisera individer, så att endast eliten överlever och blomstrar. Den här historien låter bekant.
Just nu föjer jag endast några brittiska serier som går på tv eftersom nya avsnitt har inte börjat på de andra ännu^^
Morden i Midsomer
Doc Martin
Ett fall för frost..
Väntar på att Barnmorskan i east end & Grantchester ska börja med nya avsnitt..
Mer än hälften på dramanice, mydramalist