Sett Stranger things och Dirk Gentlys secret agency med Elijah Wood på netflix. Baserat på en bok av Douglas Adams <3
SkeletonGirl:
Sett Stranger things och Dirk Gentlys secret agency med Elijah Wood på netflix. Baserat på en bok av Douglas Adams <3
Var den sistnämnda bra? Har inte sett Elijah i något annat än LOTR
Första säsongen var FETT bra!! Dock vet jag inte om jag har sett säsong två eller inte slutade när Elijah fick sin systers sjukdom i serien och där PANG tog det slut. Syrran sa att de va andra säsongen men tror inte hon har sett andra än. Såg trailer på antingen 2:a eller 3:a säsongen och det såg mer skruvat ut än första avsnitten som redan var skruvat. Har någon sett dessa så skriv om jag måste se klart Dirk Gently <3
(älskar att spoila så fråga inte mig om serier är bra/dåliga får ni acceptera en spoiler eller två :D)
Kalixtus02:
Var den sistnämnda bra? Har inte sett Elijah i något annat än LOTR
Elijah är med i en av mina favoritfilmer för övrigt med Crocodile Dundee snubben i filmen "Flipper"
GÅ OCH SE DEN NUUU! <333
SkeletonGirl:
Elijah är med i en av mina favoritfilmer för övrigt med Crocodile Dundee snubben i filmen "Flipper"
GÅ OCH SE DEN NUUU! <333
Njae... har NP 08.30 imorgon o ska cykla till skolan... I think I'll pass
Finns säkert på Youtube att se.
SkeletonGirl:
Finns säkert på Youtube att se.
Ja, men jag hade ej tänkt börja se nån film såhär dags då jag har NP 08.30 imorgon. Måste kliva upp vid 07.28... ska hinna göra mig i ordning o äta frukost; sen cykla
Gossip Girl, Bates Motel, Big mouth, Rick & Morty, The client list, Vampire diaries, Skam, Girl Boss, Riverdale, The 100, Penny Dreadful, American Horror Story, Lucifer, Pretty Little Liars, The walking dead, Sons of Anarchy, Jessica Jones, The arrow, The flash, Dynastin, Santa Clarita diet, 13 reasons why, Supernatural, Grimm, New girl, Modern Family, Prison Break, Orange is the new black, Stranger things, Scream, The crown, How to get away with murder, Hemlock Grove, Teen wolf, Narcos, Flickorna i växeln, Game of Thrones osv.