Macktorsken:
Dyslexi och sär skrivningar hör ihop. Jag har dyslexi och det innebär även läs och skrivsvårigheter. Jag rättar alltid mina stavfel om webbläsaren visar det, men annars inte.
Så du läser helt enkelt inte igenom det du skriver? Okej, inte konstigt att du har internetdyslexi då.
Gentlemen:
Så du läser helt enkelt inte igenom det du skriver? Okej, inte konstigt att du har internetdyslexi då.
Jo jag skrev det nyss;
Macktorsken:
Jag rättar alltid mina stavfel om webbläsaren visar det
Macktorsken:
Macktorsken: Jag rättar alltid mina stavfel om webbläsaren visar det
Då är det webbläsaren som läser, inte du.
Gentlemen:
Då är det webbläsaren som läser, inte du.
Jag läser igenom och om jag ser texten är röd markerad så ändrar jag den.
Fast du kan nog inte riktigt förstå hur det är att ha läs och skrivsvårigheter. Och bara för att din bror har det gör inte heller att du förstår det.
Macktorsken:
Dyslexi och sär skrivningar hör ihop.
Gentlernen:
I'M GONNA RAPE YOUR FUCKING TAMBOURINE
Tydligen så har du ingen aning.
Macktorsken:
Fast du kan nog inte riktigt förstå hur det är att ha läs och skrivsvårigheter. Och bara för att din bror har det gör inte heller att du förstår det.
Jag förstår att du är lat, det gör jag. Det finns dock hjälp att få för att övervinna dina problem och att skriva ihop går om du bara försöker. Det är dock du själv som är bocken du måste hoppa över, att sätta upp fiktiva murar för dig själv hjälper varken ditt eller mitt välbefinnande.
Macktorsken:
Tydligen så har du ingen aning.
Lägg ned offermentaliteten. Kan kungen övervinna sin dyslexi, trots sina uppenbart begränsade mentala förmågor, så nog fan kan du. Allt annat är ren bekvämlighet från din sida; det är enklare att sitta och gnälla över din "dyslexi" och kräva att alla ska vara förstående än att få tummen ur röven och göra någonting åt saken.