Dan_the_ironman:
Fyfan vad äckligt generaliserande du är, jag hade fan aldrig lurat någon bara för att ligga.... Och detsamma gäller alla mina vänner jag har pratat om ämnet med.
Grattis för er. Du och dina vänner blev nu representanter för övriga sveriges killar.
FreeWay89:
Grattis för er. Du och dina vänner blev nu representanter för övriga sveriges killar.
Jag menar bara att du knappast kan dra den paralellen, men tanke på att jag vet minst 6 pers på rak arm som inte håller på så så borde det ju visa att det inte faktiskt finns killar som inte är lika vidriga som dig och dina vänner.
FreeWay89:
Instinkterna driver ju oss i första hand.
Nej
Miceparade:
Whenever.
Bara man är säker på att man vill så kvittar det la när.
Tycker alltid sex är ok så länge alla parterna är med på det.
Det är aldrig okej med sex.
Dan_the_ironman:
visa att det inte faktiskt finns killar som inte är lika vidriga som dig och dina vänner.
För det första har jag sagt att jag själv inte är av den typen.
För det andra:
FreeWay89:
Jojo men det finns gott om killar där ute. Finns många killar som inte bara vill ligga heller.
Gillar hur antifeminister så ofta beskriver män som kåta apor drivna av instinkter och sedan gnäller om att feminister är manshatare.
OnT: Skulle inte kunna bestämma att man är tillsammans först och sen ha sex. Men om man gillar giftermål och mödomshinnor får man väl köra den varianten om man vill, så klart.
Sex är en magisk ritual och har man det vid fel tillfälle kommer man drabbas av sju års olycka, vårtor och illaluktande kroppsodör.
Ha sex när i helvete ni vill!
Man kan ha sex när båda parterna vill
dock känner jag själv att jag verkligen behöver känna personen och ha starka känslor för att ha sex med den. Vill att det ska finna känslor mellan och kanske betyda något.
men sedan är jag oskuld så vad vet jag?
Nachac:
Sex är en magisk ritual och har man det vid fel tillfälle kommer man drabbas av sju års olycka, vårtor och illaluktande kroppsodör.
Ha sex när i helvete ni vill!
Jag tycker att det är magiskt. Inte bara något man gör.
ont: Jag vill gärna lära känna en person, så mycket att jag kan lita på honom till 99 %, innan jag har sex med honom.
kraamisz:
Jag tycker att det är magiskt. Inte bara något man gör.
Jag vet.
Tessis:
När tycker ni det är okej att ha sex?
När båda parterna är med på det, skulle jag säga..
Tycker det är okej att ha sex när man vill ha sex. big deal?
Tessis:
När tycker ni det är okej att ha sex?
När man vill och har hittat någon doable.
Tessis:
Har du som kille/tjej haft sex för att få en person till din pojkvän/flickvän?
Nej
Tessis:
Är det någon av er som mår dåligt av att bara ha sex när som helst?
Har ingen längtan(och har aldrig haft) efter att ha ett ONS tex, men om jag hade ett skulle jag nog inte gå runt och må dåligt efter det.
Följ ditt hjärta.