Notifications
Clear all

sex!

Topic starter

Emilia gick i en ganska stor skola. Hon var en sådan där söt, glad och till synes oskuldsfull tjej som bara hade några nära vänner, men som kände alla.

Idag var hon sen till skolan. Hon skyndade sig till sitt skåp. Där stod Alexander, en bredaxlad idrottskille med rufsigt mörkblont hår och solbränd hud. Alex var en av hennes avlägsna vänner i skolan. Förut var de bästa vänner, men nu hade det gått ett tag sedan de var ensamma sista gången. Han log ett snett leende när han såg Emilia. Det hade regnat tidigare under morgonen, så hennes långa bruna hår var vått och mascaran hade runnit lite. Det fick hennes ljusgröna ögon att framträda på ett sexigare sätt än vanligt, tänkte Alex. Han blickade ner på hennes vita blus. Den översta knappen var uppknäppt så man kunde skymta hennes bröst.

- Har du haft en bra morgon? sa Alex skämtsamt.
Emilia tittade upp mot honom och log.
- Försov mig lite, sa hon och skrattade.
Alex log och drog handen genom håret. Sedan tittade han på henne länge.
- Kom, sa han till slut.
Emilia tittade frågande på honom.
- Men jag måste gå till ma.. började hon.
- Glöm det där. Fråga inte, bara kom.
Alex tog hennes hand och log hemlighetsfullt.

Emilia la tillbaka böckerna i skåpet och följde med Alex utan ett ord. De gick genom mörka korridorer, fram till en dörr. Alex fiskade upp nycklar ur bakfickan och låste upp dörren.
De gick in i skolans aula.

Emilia hade varit där flera gånger förut, men aldrig när den inte var fullproppad med elever. Nu var det helt mörkt i aulan och inte en människa förutom hon och Alex var här inne.

Alex låste efter sig och gick upp på scenen. Emilia kunde inte göra annat än följa efter. Alex tryckte på en knapp och kulisserna åkte ihop och stängde in dem från resten av aulan.

Alex ställde sig med armarna runt Emilia och sa med lysande ögon:
- Jag vill ha dig.

- Nu? sa Emilia och tittade frågande på honom.

- Nu, upprepade Alex och kysste henne på pannan.

- Jag visste inte att du kände såhär för mig, sa Emilia och lade händerna runt hans nacke och lutade sig närmare mot honom.

Alex lutade sig fram och kysste henne på läpparna. Han drog händerna genom hennes långa hår, ner på ryggen och höfterna.

Deras kyssar började bli mer och mer intensiva. Alex drog ner henne på golvet. Han började smeka hennes bröst genom blusen. Emilia stönade lågt. Alex började andas tungt. Fan vad sexig hon är! tänkte han och kysste henne. Hon fick av honom tröjan. Alex började knäppa upp Emilias blus och sedan av med hennes shorts. Hon hade på sig röd spetsbh och matchande trosor. Alex kände att han blev bara kåtare och kåtare för varje sekund. Hon drog av hans jeans och boxers. Sedan kysste hon honom från bröstet och ner.

- Vill du att jag ska suga? sa hon.
Alex stönade fram ett ja och hon började suga.

Jääävlar! Alex hade aldrig varit med om något liknande i sitt liv. Trots att Emilia verkade så oskuldsfull kunde hon suga som en gudinna! Han stönade i takt med hur hon sög, snabbare och snabbare. Han försökte hålla sig, för det här var den bästa känslan i hela världen. Han tittade ner på henne när hon sög och det gjorde honom ännu kåtare. Till slut klarade han inte att hålla det inne längre och han sprutade över hennes fylliga bröst. Emilia slickade upp det och tog av sig trosorna.

- Alex, stönade hon. Jag vill känna mig i dig, klarar du en omgång till?

Alex behövde bara titta på henne där hon låg för att köra igen och han satte sig grensle över henne.
Sedan började han knulla henne, först mjukt och långsamt, sedan ökade han tempot. Emilia stönade högre och högre. Till slut brast de båda ut i en gemensam orgasm.

De båda låg och andades ut ett tag och Alex kysste Emilia på kinden. Sedan började de långsamt klä på sig och gå därifrån. De låste dörren till den mörkbelagda aulan efter sig och gick.

ÄNDRAT 2013-01-24 17:53

[chocked] vilken fantasi.

ReplyQuote

Image

ReplyQuote
Topic starter

är redo för lite konstruktiv kritik!!![smile]

ReplyQuote