Jag är en tjej på 15 år som INTE är oskuld..fast det var rätt så länge sen jag förlorade oskulden. Typ 1år sen Och det varade i ungefär 5min då killen kom rätt så snabbt. Jag pullar inte så ofta då det gör ont och inte är särskilt skönt för mig, är svinrädd för att ha sex med ngn över huvud taget då jag är rödd att det ska göra ännu mer ont än första gången och vara mer obekvämt än när jag pullar sj. Är det bara jag som är nojig och hittar på ursäkter i huvudet eller är detta en riktig rädsla som jag bör 'ta tag i'? Mvh. extremt kåt men rädd tjej
Kör bara när du känner dig redo
Ha aldrig sex om du inte vill det, men om det gör ont när du onanerar så bör du nog gå till u gdomsmottagningem.
Pulla för mej är att du penetrerar din slida el öppningen med dina fingrar. Min erfarenhet är att fingrar är ett osmidigt verktyg som kan vara obehagligt i jämförelse med en kuk eller sexleksaker. Sexleksaker kanske du inte får köpe i din ålder (vilket är jävligt fel) med i ditt hem finns mängder av saker att använda istället typ deodorant, flaskor, skruvmejsel, köksbestick, tandborste, leksaker mm som är glidvänliga. Du får önska dej en Philips eltandborste där du klipper bort borsten och sen med epoixilim limmar på en stor len klump . Är du känslig där nere kan du använda vacelin som är ger extremt glid och sitter kvar ruskigt länge. Om du känner oro inför nästa gång du ska knulla och det gäller alla andra oskulder också kan in i smyg före lägga på lite vaselin.
Det är alltid värst första gången, speciellt om killen inte var så erfaren. Gör inget du inte är säker på att du vill, men om du verkligen är så kåt så rekommenderar jag att leta upp någon som är lite mer erfaren. Pm:a om du har mer frågor/Ajs