Notifications
Clear all

sex med 26 st [surprised]

Topic starter

tweeety:

e

jag vill tacka så jätte mkt för ett underbart seröst svar!
har aldrigt riktigt sett de från den sidan du sa. och jag är väldigt tacksam för att du precis fått mig att tänka om lite grann på detta![cute]

ReplyQuote
Topic starter

tweeety:

Kan tillägga med att jag har en gammal killkompis som har en grymt sjuk syn på sex, han är 26 år och har legat med över 300 pers.. Så DÄR har man ett bekymmer... huuuhuu

omg!

ReplyQuote

sicken jävla slampa, lås in na

ReplyQuote
Topic starter

sofajaaa:

ulle fylla 14 blablabla

det var väl inget, känner förlorade sin oskuld när hon var 13 till en tjugoåring och när hon fyllde 15 hade hon legat med 23 pers, när hon är uppe i 25 ska hon ta en paus ^^

ReplyQuote
Topic starter

The Showstopper:

det var väl inget, känner förlorade sin oskuld när hon var 13 till en tjugoåring och när hon fyllde 15 hade hon legat med 23 pers, när hon är uppe i 25 ska hon ta en paus ^^

personligen tycker jag att du har man helt fel syn på sex...
visst jag säger inte att man aldrig ska ha ett one night stand, men jag tycker man endock ska begränsa sig lite.. men som sagt alla har olika syn på de här med sex så[crazy]

ReplyQuote
Topic starter

sofajaaa:

personligen tycker jag att du har man helt fel syn på sex...
visst jag säger inte att man aldrig ska ha ett one night stand, men jag tycker man endock ska begränsa sig lite.. men som sagt alla har olika syn på de här med sex så

vänta lite...jag sa inte att det där var okej eller att det var min syn på saken...jag bara säger att den här bruden är betydligt slampigare än din kompis eller vad det var för en

ReplyQuote

Image

ReplyQuote

FAAAAAAAAAAAAAN! SA JAG ATT DU FICK ÄTA DEN SISTA SILLEN KARL-OLOF? [mad][mad][mad]

ReplyQuote
Topic starter

Patetiskt, sex är för man älskar personen verkligen o nåt fint..

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote