Skapade en identisk tråd innan, och blev trollförklarad och avstängd bara för att det här är ett ovanligt problem. Att det är ovanligt betyder inte att det inte finns! Detta är ett riktig problem som jag vill ha hjälp med. Tror inte admin på mig så kan jag ta bild på oss där vi är tillsammans. Det finns ingen anledning att tro att jag ljuger. Tack!
Hej, jag är här snabbt för ett problem jag har. Ska försöka förklara kortfattat
För ett år sedan var jag och sov över hos en bekant (inte riktigt en vän alltså). Jag var där med några gemensamma kompisar och vi kollade på TV, spelade spel osv. Efter ett tag somnade alla förrutom jag (har insomniaproblem) så jag surfade runt på min telefon i soffan. Efter ett tag kom 9-åringen upp och ville ha hjälp med belysningen på en liten julgran hon hade i sitt rum. Gick in och hjälpte henne fixa det. Jag fixade det och hon sa tack. Hon var i bara underkläder och jag sa något om hennes trosor och hon skrattade. Utan att gå in i detalj för mycket så skojade vi lite, började kramas och känna och så och till slut så hade vi ju då sex.
Tyvärr somnade jag i hennes säng och när jag vaknade fick jag springa fort som fan in i gästrummet för att ingen skulle tro något. Som tur var så märkte ingen något.
Nu har vi haft sex 2 gånger efter det (andra gången förra sommaren och tredje för en vecka sedan)
Är dock kluven eftersom jag vet att det innebär en stor risk eftersom det är olagligt, men vill samtidigt inleda ett slags KK-förhållande.
Om vi bortser från alternativet att anmäla mig själv (vill ej åka i fängelse) och ta livet av mig (kommer aldrig göra, har ett perfekt liv med perfekt utbildning och jättebra vänner), vad kan jag göra? Vill heller inte avslöja vad jag har gjort (pga att mitt liv kommer raseras då) men vet att jag inte borde göra något mer med henne.
Jag vet att jag kommer få mycket hatkommentarer men om det finns någon i en liknande situation så vill jag gärna höra hur ni löste det...
Med vänliga hälsningar
Tiep2:
Tror inte admin på mig så kan jag ta bild på oss där vi är tillsammans.
smart.
Tiep2:
Tror inte admin på mig så kan jag ta bild på oss där vi är tillsammans.
Lägg ner ditt trams.
Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar