Aviseringar
Rensa alla

Sex med ex?


Raptor:

YES!!!
Du vet ju om det! Och du kan göra något åt det! 😀
Do it!

I have! Han har sovit hos mig två nätter nu, Och inget sex. [no-no]
jag är lite stolt över mig själv faktiskt, haha.

Raptor:

Jag vet inte vad du har för uppfattning om mig, men jag vill alla väl, i slutändan. =)

[y]


   
SvaraCitera
Raptor
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

I have! Han har sovit hos mig två nätter nu, Och inget sex. [no-no]
jag är lite stolt över mig själv faktiskt, haha.

Härligt!
Till och med så jag blir lite glad och stolt här borta på andra sidan skärmen! 😀


   
SvaraCitera

det kommer sluta med att känlorna som dött börjar spöka igen och att någon blir sårad även om det var två år sen. eller så blir det nästan alltid. enligt min erfarenhet iallfall. så der låter dumt, även om det är väldigt lockande.
så satsa på att hitta någon ny istället!!


   
SvaraCitera
Raptor
Ämnesstartare

Som en update kan jag säga att jag pratat med henne nu, och hon verkar mer sugen på det än jag nästan!
Det var hon som förde det på tal, trots att hon har pojkvän. Om det var en tanke hon lekte med, eller om det faktiskt fanns några intentioner bakom är svårt att säga, men jag har svårt att tro att det bara skulle vara något som passerade förbi så att säga. Dock tror jag inte hon kommer vilja göra något så länge hon har pojkvän.

Och nej, jag tänker inte försöka få till det med henne så länge hon har pojkvän. Till skillnad från många andra har jag vett nog att respektera sådant...
Så OM det blir så att det hela blir aktuellt, så får jag ta en ny funderare då, och jag kommer ta många av de svar jag fått här i beaktning!

Stort tack!


   
SvaraCitera

MAX DON'T HAVE SEX WITH YOUR EX, IT WILL MAKE YOU'R LIFE COMPLEX!


   
SvaraCitera

Raptor:

Vad säger ni?
Vad har ni för erfarenheter av sex med era ex?

Jag hade sex med ett av mina ex, det var ingen höjdare. Kan man koppla bort att man varit tillsammans under sexet så kanske det kan bli bra dock ;P


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera