Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments older comments

Ämnesstartare

Sex är ju alltid kul. [blush]

Aja, såhär går den till:
Jag frågar en fråga som har med sex att göra, nästa person svarar och ställer en ny fråga. Typ som sanningsleken, fast mycket intressantare. [cute]

Skummaste stället du haft sex på? (Ni som inte haft sex kan ta skummaste stället ni strulat på, eller nåt.)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej bara på en av knapparna... alltså, den knapp du trycker på är den som dödar. Så skulle du trycka båda så dör båda.. lika som i att vänta 10 minuter.

Men jag antar att du menar att du skulle välja att dö istället för den du älskar.

Gilda:

Griefande? Förklara för en oinsatt kuf som mig vad det betyder? Har det något med sorg att göra?

Nej. Att griefa någon är att förstöra för någon. [shake]
Dina svar var logiska och ägde mina frågor helt enkelt.[sad]


   
SvaraCitera
Gilda

Mousserande:

Dina svar var logiska och ägde mina frågor helt enkelt.

Kalla mig Spock.

Kunde man trycka på båda knapparna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gilda:

Kunde man trycka på båda knapparna?

Mousserande:

Nej bara på en av knapparna... alltså, den knapp du trycker på är den som dödar. Så skulle du trycka båda så dör båda.. lika som i att vänta 10 minuter.

Men jag antar att du menar att du skulle välja att dö istället för den du älskar.


   
SvaraCitera
Gilda

Mousserande:

Så skulle du trycka båda så dör båda

Det är ju det som är meningen. Så slipper man göra det där valet. Men jag antar att jag hade dött istället.

Du är på ett fängelse och går med brallorna på häng omedveten om dess budskap. Två starka och stora killar kommer fram till dig och vill ha "mysigt" med dig. En är svart och väldigt snäll, chevaleresk och lugn men världens jävla Flashback dase. Den andra är vit, oförskämd och vild men har en relativt liten kuk. De två männen börjar bråka om vem som ska få sätta på dig i röven. Till slut kommer de fram till att du MÅSTE välja mellan dem. Vem väljer du?

Om en tjej svarar så gäller det samma princip fast med snäll kontra elak kvinna med dubbeldildos.


   
SvaraCitera

den vita killen 🙂

vilket bmi får den du ska sexa högst ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ointressant, men fetma är inte attraktivt.

Sex utomhus, vilket väder föredras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Molnigt utan regn alternativt en molnfri sommarkväll.

Du inser att häng på byxorna inte har något alls att göra med om man är en knulldocka eller inte i fängelse och att det bara en påhittad skithistoria. Och därför ska du trycka något i ett av Gildas hål, vilket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Sex utomhus, vilket väder föredras?

Ljummet/varmt, så man inte fryser när man tar av kläderna [smile] Det får gärna vara alldeles lugnt också.. Kan nog jämföras med en sommarnatt!

Lugnt eller vilt sex? Berätta varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Griefer

Bl0cket:

Lugnt eller vilt sex? Berätta varför

Det beror på hur man känner för tillfället. Båda är nice.

Munknull eller rövknull?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rövknull

Bli penetrerad i anus eller penetrera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penetrera

har du någon gång funderat på att ta bilden på er när ni har sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näe.

Vill du ha lampan tänd eller släckt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänd ofc, vill ju se den men har sex med

samma fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vem det är.

Matsex - bästa "matvaran" enligt dig?


   
SvaraCitera
latest comments older comments