Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments older comments

Ämnesstartare

faktiskt ja, ibland iaf, beror på. om det är intensivt och hett osv har jag nog svårt att tänka på sånt. men om jag sexar med någon som bara ligger som en tråkig kalkon, och sedan dessutom märker att den ser ful ut på nåt sätt, kan jag väldigt lätt bli avtänd, uttråkad och tänkta typ "wtf vf har jag ens sex med denna?:S"

är man bög om man blir kär i en manlig spelkaraktär?[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja

Skulle du kunna tänka dig ligga med Reinfeldt för 10 lax?

SvaraCitera

Ja. Hatar att ha lite pengar. Är ganska desperat när det kommer till sånt. Ptja, alltså förutsatt att min pojkvän var okej med det dårå.

Bara få ge oralsex resten av livet eller bara ta emot analsex?

SvaraCitera
Ämnesstartare

lätt, skulle kunna ju isf kunna skvallra till aftonbladet för typ 100 till så lätt värt det.
carl bilt skulle jag ligga med gratis dock, om han pratar utrikespolitik i sin charmiga röst samtidigt[blush] mroawr[blush]

EDIT: oj försent, men: är inget jättefan av något av det, men hellre ta emot isf.

vem är sexigast av alistair och zevran?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan är det för fråga? Känns rätt givet i ärlighetens namn. Oralsex lätt. Det är jag ju to m bra på! (och man ska hålla sig till vad man kan ungdomar)

Edit:

Zevran, Alistair är adlig and shit, fuck överklassen. (inte bokstavligt då alltså)

Om du ligger med Fredrik Reinfeldt och han gillar dirty talk, vad säger du då?

Ex: "Ta det här din lilla arbetare!"

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen har han världens osexigaste röst också, Zevran låter sådär roligt utländskt liksom!

SvaraCitera
latest comments older comments