Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments older comments

Ämnesstartare

Beror på vad man definierar som matsex. Är det att köra in matprodukter. Eller använda ätbara produkter vid sex.
Goda flytande saker är nice att ha ut på varandras sexuella delar för att sedan kyssa och slicka upp.

Som på insida av kvinnans lår... eh.. ska inte bli allt för detaljerat nu.

Skulle du vilja ha sexuellt umgänge med en Trap?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte vad det är.

Vad är en Trap?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Trap en är man/kille, tranny, som ser väldigt mycker ut som en tjej. Bortsett från att den har kuk.

Skulle du vilja ha sexuellt umgänge med en Trap?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej

Skulle du kunna köpa sex om det var lagligt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunna, ja. Det är bara att ge över pengar till en prostituerad. [shake] Men jag skulle inte göra det. Anser det nedvärderande

Skulle du kunna tänka dig att sälja sex om det var lagligt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Skulle du kunna tänka dig att sälja sex om det var lagligt?

Självfallet men min kundgrupp skulle enbart vända sig till kvinnliga köpare i första hand, vilket också "dämpas" ned i folkliga debatter.

Bästa låten att ha sex till?

SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Bästa låten att ha sex till?

Xzibit - Choke me, spank me, pull my hair [cute]

Vad är din största Fetish?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Vad är din största Fetish?

Blonda vackra kvinnor som även är blåögd.

Tycker du det är svårt att trä på en kondom?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Beroende på sort, kan vara smådrygt att vid fullt erigerat tillstånd rulla på en vanlig kondom. Men det brukar lösa sig genom att jag tar tag under kanterna på kondomen och drar ner.

Har du en pläp? Eller om du är kvinna, vad anser du om pläp? (Pung längre än penis)

SvaraCitera

Jag tycker att pläp är otroligt osexigt.

Tuttar eller rumpa?

SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaht:

Tuttar eller rumpa?

mmmh.. booobs....mmmh....asss

Eh jag gillar båda. Dock är höfter/ass förmodligen mer nice än bröst. Överlever små bröst. Men avsaknad av höfter är gengheghen ghenh gneh Är jag en häst? :S

Aaaanywhore.

Har du utnyttjar den underbara leksak som kallas stjärtplugg?

SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaht:

Tuttar eller rumpa?

Tuttar.

Tror det blir en HIV-smitthärd på min kommande studentskiva i vår? Det rör sig om 400 personer på ett och samma ställe.

SvaraCitera

x_marty:

Tror det blir en HIV-smitthärd på min kommande studentskiva i vår? Det rör sig om 400 personer på ett och samma ställe.

Det tror och hoppas jag absolut!

Har du någonsin fundera på att testa något snuskigt med samma kön? (Det andra könet om du nu är homo).

SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Nope. Det är inte speciellt vanligt att man blir smittad av Hiv från enbart ett samlag.

Syfilis eller Herpes?

SvaraCitera
Ämnesstartare

linneaht:

Har du någonsin fundera på att testa något snuskigt med samma kön? (Det andra könet om du nu är homo).

I något avseende har jag självklart funderat om jag och min bästa vän kanske borde försöka ha gruppsex med en tjej eller möjligtvis fler beroende på.

Vem är den mest osexigaste personen som du vet om?

SvaraCitera
latest comments older comments