Överallt, samtidigt i alla dimensioner!
Samma fråga!
PurpleMusicRain:
Överallt, samtidigt i alla dimensioner!
d var ett djupt svar
hm... bekvämlighetsmässigt slår ju inget en säng eller stor och mjuk soffa såklart men..... hmm hjärnsläpp. kanske på en strand. men då på en filt pga vill ej ha sand i springor
vad är det underligaste som gjort dig kåt?
Urfbert:
djuptruta
fan vad rätt. du är från och med nu en i samlingen av favvoumare. jag minns inte ens vad jag tyckte om dig innan eller andra konversationer men w/e.
Urfbert:
Jag tänker bara på den där Sagan om ringen-parodin där Sauroman, helt slumpmässigt, säger "stock i rumpan" till Gandalf efter att ha misshandlat honom ....[surprised
försök inte, jag vet att du gillar det.
det borde finnas en kåt smiley.
passaro:
HAHAHAAH OH *flashback*
ceka92:
kåt smiley.
Hm, vet inte vad som har varit underligast
Men blir extra kåt om en person har skjorta på sig och inte typ en t-shirt, eller typ glasögon. Tänder inte på de tingen i sig utan går ingång om någon passar grymt bra i det.
Vilka UM-are har du haft sexdrömmar om? (Är väl ej så farlig fråga egentligen, är ju bara drömmar?)
Har haft om dig
Har du någon gång blivit kåt av en biofilm?
nej det har jag inte
har du fantiserat om moi?
Nej
Har du haft trekant? Och isf hur var den utformad?
Ensamvargen:
För nåt vi inte visste att vi gjort...
vad föreställer den?
nä
ceka92:
vad föreställer den?
anal antagligen. tänker på namnet Ann Ahl nu.
skulle du tycka att det var lite upphetsande om din partner kom på dig med att onanera?
Skulle nog mest tycka att det var pinsamt. Vill ju inte att han ska tro att han inte duger i sängen så jag måste leka utan honom.
Antingen har man sex ihop eller enskilt sex ihop 🙂
Pinsamaste sexminnet? 🙂
Pinsamt vetefan. Typ om det hörts ut eller så? Det vore ju pinsamt och är ganska troligt tyvärr.
Har du använt redskap/sexleksaker i sexakten? Vilka?
En och annan liten pryl som handklov osv men inget mer.
Morgonsex är ljuvligt?