Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments older comments

Ämnesstartare

Sex är ju alltid kul. [blush]

Aja, såhär går den till:
Jag frågar en fråga som har med sex att göra, nästa person svarar och ställer en ny fråga. Typ som sanningsleken, fast mycket intressantare. [cute]

Skummaste stället du haft sex på? (Ni som inte haft sex kan ta skummaste stället ni strulat på, eller nåt.)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Oja, många gånger under ett visst förhållande.. Rörde sig endast om förkylning och dylikt.

Har du någonsin sett på porr med en sexpartner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.

Har du använt dig av rollspel och i så fall vilka?


   
SvaraCitera

nej

slav eller dominerare


   
SvaraCitera

slav..

Sex i sängen eller i soffan eller i köket eller i badrummet?


   
SvaraCitera

badrummet. duschen. [party]

samma fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sängen är förmodligen mest bekvämt

Är orgasm något man enbart uppnår via genitala sexuella upplevelser eller kan det vara något mer abstrakt?


   
SvaraCitera

I köket, himlans najs. Och i sängen.

Brukar du ofta knulla och sen dra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som en smärre disclaimer skulle jag väl påstå att det kan vara lite vadfan man vill, liksom sex.

En vidare utveckling är att i hippie/tantrakretsar finns något som kallas energiorgasm som man kan framkalla genom andning och eventuella höftrörelser. Jag, som trots goda försök är ungefär lika andlig som en planka, skulle emellertid kalla det för simulerade orgasmer, men det är icke desto mindre intressant.

Favorit i repris: Har du haft sex under riskabla omständigheter? (att det är oskyddat och därmed bereder risk för parasiter och könssjukdomar gills inte.)


   
SvaraCitera

Skulle kunna vara det, men noes.. han har kontroll, så det blir inte så riskabelt.

Hur ofta klarar du av att ha sex? Ibland går det ju bara inte, trots att man kanske vill.. Kroppen samarbetar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte. Men, åtta gånger på två dagar verkade vara lite av en gräns. [blush]

Hur ofta vill du ha sex?


   
SvaraCitera

Mer än aldrig.

Infantilism?


   
SvaraCitera
Exner

nej

Gillar du wet sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tack!

Leka med stina_i_blöja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tack.

Hur länge har ditt längsta samlag varit?


   
SvaraCitera
latest comments older comments