Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments

Ämnesstartare

Den betyder ganska mycket. Kärlek och ömhet. Värmeexplosioner. Saknar den. [blush]

Har du haft camsex?

SvaraCitera

Nope.

Har du råkat skicka ett erotiskt sms fel?

SvaraCitera
Ämnesstartare

nej erotik passar inte sms

fittan vidgar sig och ur mynningen väller något luftigt och poröst, som kolsyrad smet. vill du ha en kuk längre än hennes ryggrad?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej [tard]

Mitt under sexet, vilken kropsdel vill du helst ha händerna på?

SvaraCitera
Ämnesstartare

killens rygg [blush] eller nacken.. eller midjan, där nånstans iaf. rumpan kan va nice med

har du haft oralsex på offentlig plats?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope, men skulle inte säga nej [cute]

Hur många gånger per dag tänker du på sex på ett ungefär?

SvaraCitera

Varierar extremt mycket. Den senaste veckan har det kanske varit 1-2 ggr om dagen, men då har jag haft riktigt låg sexlust.

När hade du sex senast och hur var det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Över en månad sedan [n]
Det var riktigt bra.

Hur viktigt är sex för dig? (1-10)

SvaraCitera

4.

samma fråga.

SvaraCitera

Viktigt som i... vad? I ett förhållande? Just nu? Överlag? Att det existerar? Jag vet att det verkar som att jag håller på att jävlas nu, men just synen på hur viktigt sex är varierar något sjukt från till exempel hur viktigt film eller musik är.

Jag skulle anta, på en skala från 1 till 10... 6, 7? Jag gillar verkligen sex, och kan få mig att göra dumma, dumma saker. Men jag har förstått att det är korkat att få sex att ta över ditt liv.

Så, öh... fråga. Är dina sexuella fantasier från när du var 12 fortfarande relevanta?

SvaraCitera
Ämnesstartare

TomTomat:

ag gillar verkligen sex, och kan få mig att göra dumma, dumma saker.

d1a kan misstolkas!

ågu vet inte..... beror ju på, närhet är ju alltid bra om det är med någon man tänder på och tycker om så det är ju viktigare än rent _sex_ liksom

samma fråga mvh tråkig

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

den är bastant i roten, även grovt svällande intill toppen; ollonet kollar fram som en nyfiken larv och glider ur förhuden, smeksamt, friktionsfritt, lekfullt. det lilla hålet pyser och vill prata med mig. jag älskar den.

[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer inte ihåg mina sexuella fantasier från tolvårsåldern.

vem skulle du "helst" ha sex inför, din mor eller din far?

SvaraCitera
Paseo

[sad] omg. vilken fråga. pappa skulle förmodligen bli förbannad så får nog bli mamma då. huuueee att behöva tänka så </3

hur va ditt tråkigaste sex

SvaraCitera
Ämnesstartare

hon hade hoodtröja på sig och drog ut den efter fem min!

ditt då?

SvaraCitera
latest comments