Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments

Ämnesstartare

Kanske om någon månad om jag får som jag vill... Skadeglädje Men antagligen inte på några år.

Vilken sexställning hade du senast sex i?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ingen aning om vad det var, är inte så intresserad av sexställningars namn. Men båda satt upp och jag i hans knä typ.

Samma fråg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Var så länge sen nu.... Men jag tror det var bakifrån.

När hade du senast sex på offentlig plats och var?

SvaraCitera

Skeden om jag inte minns fel.

Samma

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhgu känner hur pryd jag e... blir helt ofta man berättar :$$ nämen typ i april utanför mitt studenthem, Fast det e ändå privat område men aa 

samma fråga

SvaraCitera
Ämnesstartare

I januari, i ett utkikstorn..

Hur många har du haft sex med?

SvaraCitera

Mellan tjugo och trettio

beskriv din nuvarande sexuella fantasi

SvaraCitera
Ämnesstartare

VIll att någon jag är väldigt attraherad av bara ska förvåna mig och ta mig med storm, swajp me off ma feet och typ trycka mig upp mot en vägg. Det är väl min nuvarande sexuella fantasi i alla fall. 

Samma fråga

SvaraCitera

Haha vad lustigt, tänkte typ samma. Vill bli carried away, att någon jag är attraherad av förför mig på ett självsäkert sätt. Det är sexigt. Vill bli överraskad. Antingen det eller ha sex på nån förbjuden plats, typ ett kontor.

vilket ställe hade du sex på senast? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

i min pojkväns säng *mest vanilj på hela um*

föredrar du kommunikation under akten eller inte?

SvaraCitera
höna

här har jag inte skrivit på evigheter!!!

icke, inte massa dirty talk ialf. 

hur många umare haru fuckat

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker utgå från att du menar verbalt? tycker det är sällan verbal kommunikation behövs, om man är fokuserad känner man av varandra väldigt bra och tycker det är mysigare att styra varandra med händer och kroppar. Men har iofs bara haft dåliga erfarenheter med folk som är pratiga under sex, var en som sa, "Du är så snygg" och liknande var tioende sekund. Tillslut brann jag, full som jag var, av ordentligt och sa, "Om du inte slutar säga så kommer jag på riktigt slå dig i ansiktet". Blev rätt dålig stämning efter det och no more sexytimes. Försökte skicka hem honom men han vägrade gå.. Det är dock en annan historia.

Berätta om något pinigt som hänt dig under sex?

SvaraCitera
Ämnesstartare

oj svarade på ply, svar på höna: har fuckat, vad jag vet, noll um:are.

Fingerprints: Berätta om något pinigt som hänt dig under sex?

SvaraCitera
höna

började blöda asmkt när jag förlorade oskulden, var packad/hög osv, i ett hotellrum som som tur var var mitt, hade en vän där som sa "she just got her mens" hahaha aa allt det var ba så sjukt jävla konstigt att det typ inte ens känns som det hände mig.

har du haft sex med någon i något annat land?

SvaraCitera
Vuzz
 Vuzz

Nej.

samma fråga Glad

SvaraCitera
latest comments